• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Morgan Andersen

Started by Lefty, September 25, 2004, 10:13:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Er det ikke rart hvordan dette mennesket klarer å erte på seg nesten alle grupper i sine omgivelser?!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246664

Fra tiden han spilte ishockey på Lillehammer, husker jeg at han ikke var utpreget intelligent, men samtidig sta som et esel...

Lefty

Nixon

I bakrus fortsatt etter kampen på onsdag? En tråd med akkurat denne linken ligger rett nedenfor her...
Rød makt på Hansa!

Lefty

Jeg snakker om personen MORGAN ANDERSEN, ikke bare denne saken!

Lefty

Brann-Peter!

f**n for en kødd..nff og evt. lyn må jo skjønne det at hvis de skal kunne tjene penger på tilskuere på cuppfinale..
så hadde de tjent enda mer penger på oss, kanskje litt usaklig men, enda et argument.. :x  :x  :twisted:  :twisted:
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Nixon

Hadde dere forventet at Lyn skulle dele ut billetter til Brann? Vi hadde gjort akkurat det samme hadde vi vært i samme situasjon: Prøvd å skrape sammen flest mulig Brann-supportere. Ikke rart i det hele tatt!
Rød makt på Hansa!

Lefty

Bare for å understreke det jeg mente:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246780

En sleip orm, spør du meg... Hva pokker gjør forresten en klubbformann nede på benken? Stusset på det når jeg så han satt der på tv-overføringen!

Lefty

Nixon

Joda, mannen er en oppblåst kødd. Ingen tvil om det. Men at han vil ha flest mulig Lyn-supportere på kampen kan vel ingen klandre han for. Men den siste der med Erlandsen sier vel ganske mye om fyren.
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Lyn har jo fått dobbelt så mange billetter som det finnes lyn supportere.....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Quote from: "Stoffi"Lyn har jo fått dobbelt så mange billetter som det finnes lyn supportere.....

Ja forstå det den som kan !!! Nok en skandale av NFF svina !!

KennethS

Blir kvalm! ønsker alle i nff vondt.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Blir kvalm! ønsker alle i nff vondt.

Som det har blitt skrevet i en annen tråd her: Dette har blitt bestemt av alle klubber i Norge. Deriblant Sportsklubben Brann som ikke stemte imot. Så bli kvalm av Brann du!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"Blir kvalm! ønsker alle i nff vondt.

Som det har blitt skrevet i en annen tråd her: Dette har blitt bestemt av alle klubber i Norge. Deriblant Sportsklubben Brann som ikke stemte imot. Så bli kvalm av Brann du!

nei blir kvalm av Nff, ikkje noe eg kan gjøre med. Har prøvd forskjellige medisiner men ingenting hjelper :D
tå på Brann

Go Up