• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nadderud stadion møkka stadio

Started by chris, September 24, 2004, 17:22:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

chris

vi som stod på ståplassen 50 meter bakk mål og reklame skiltene stod   i veien for 16 meteren. må dessverre si at jeg ville ønske å se kampen på Tv istedenfor der. Stabek har vært i elite serien lenge og burde ikke ha hatt lov til og ha så dårlig stadio.
kke født til å få sett kampene i 1919. Derfor er jeg fjortis!

cyp

Håper pakket rykker ned...makan til møkkaklubb, møkkasupportere, møkkaspillere og møkkaledelse!
elt O e snobbete!!

Grey

Quote from: "cyp"Håper pakket rykker ned...makan til møkkaklubb, møkkasupportere, møkkaspillere og møkkaledelse!

Der er jeg ikke enig med deg, hvor vidt de rykker ned eller ikke spiller ingen rolle for meg, men supportene skal ha all mulig ros for sin gestfrihet under besøket.
Maybe a Greyhound could be my way

Lefty

Quote from: "Grey"Der er jeg ikke enig med deg, hvor vidt de rykker ned eller ikke spiller ingen rolle for meg, men supportene skal ha all mulig ros for sin gestfrihet under besøket.

HELT enig! Desverre har de en lite egnet og gammeldags arena, men klubben tror jeg har en riktig så god ånd... En slags positiv dugnadsånd, om man vil!

Jeg har skrevet det før, i en annen tråd her inne, at kampen nå sist var en hyggelig opplevelse. Og det skal arrangørene og publikummet på Nadderud ha sin del av æren for...

Lefty

Kruxleiven

Jeg var ikke over, men de fleste burde ha fått med seg at Stabæks drøm om ny arena gikk down the drain. Det er vel nesten alle tippeligaens supportere like lei seg over som Stabæks supportere var. Friidrettsarenaer er ut som fotballsarenaer, men det finnes ikke noe annet bedre i Asker/Bærum. Selvfølgelig kunne man flyttet Stabæk til Ullevål, men det ville de likt ekstremt dårlig selv og det ville blitt enda færre på tribunene. Kanskje ikke helt topp med kunstgress på Blue dream arena heller? For øvrig suger vår egen stadion for den del.

Go Up