• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Krokdal dømmer Cupfinalen!!!

Started by villaksen, September 24, 2004, 12:02:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

villaksen

Bare kødd selvfølgelig, men må si at jeg er spent på hvem som blir satt opp som dommer. Håper på Skjerven eller Staberg.

Bombefar

Quote from: "villaksen"Bare kødd selvfølgelig, men må si at jeg er spent på hvem som blir satt opp som dommer. Håper på Skjerven eller Staberg.

Er det nødvendig å skremme folk på denne måten?

xTaTic

Du må ikke si sånne ting! ....hjertet tåler det ikke!

brannsupporteren:-D

Ã¥ herregud menneske! no fikk eg nesten sjokk! galning!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

panZer micky

ka skjer hvis han dømmer????????????

HaterRævBK

der ble eg bra skremt må eg si... slike innlegg skulle ikke vært lov å lage!
S slaur.....

Bombefar

Quote from: "panZer micky"ka skjer hvis han dømmer????????????

Da går det til helvete....

eXploSer

Hva som skjer? Brann kan klage. Det har de sin fulle rett på. Han har kommet på hatsiden, og han hater oss også. Den klagen kunne slått igjennom, men ettersom at NFF, Krokdal og RBK er imot oss, tviler jeg på det. Skulle jeg veddet blir det Krokdal. Hvorfor? Fordi det er NFF som setter det opp.

hvis krokdal dømmer kan vi glømme å ta me oss pokalen hem igjen

sekto

haha.. glimrende spøk.. :0D

Krokdal kommer aldri til å dømme cupfinalen. Og det av flere grunner. Etter alle hatmeldingene som er kommet, så kommer det kanskje til å være tvil om hvor objektiv han kan være. det er selvfølgelig ikke unikt at en dommer blir truet, også dømmer laget senere. Hadde ikke dette skjedd hadde ingen kunne dømt Brann sine kamper.. :0P

Men jeg tror ikke NFF tør å velge Krokdal, for det kommer til å bli så mye oppstyr at det kommer til å ødelegge mye av cupfinalen.

I tillegg, så er det mange flere dommere som er betydlig bedre og mer erfarne enn Krokdal. Går sikkert litt på ansenitet også. Er nok flere dommere som går foran han i køen når det gjelder å få dømme en cupfinale.

Quote from: "sekto"Krokdal kommer aldri til å dømme cupfinalen. Og det av flere grunner. Etter alle hatmeldingene som er kommet, så kommer det kanskje til å være tvil om hvor objektiv han kan være. det er selvfølgelig ikke unikt at en dommer blir truet, også dømmer laget senere. Hadde ikke dette skjedd hadde ingen kunne dømt Brann sine kamper.. :0P

Men jeg tror ikke NFF tør å velge Krokdal, for det kommer til å bli så mye oppstyr at det kommer til å ødelegge mye av cupfinalen.

I tillegg, så er det mange flere dommere som er betydlig bedre og mer erfarne enn Krokdal. Går sikkert litt på ansenitet også. Er nok flere dommere som går foran han i køen når det gjelder å få dømme en cupfinale.

det får vi for guds skyld håpe!

cyp

elt O e snobbete!!

eksilbergenser

Terje Hauge, han er jo bergenser ;)
lt for Brann!

Ricky

Siden vi spiller mot Lyn i cupfinalen, så tror jeg faktisk NFF greier å dra navnet Roy Helge Olsen opp av hatten.
For de uinnvidde, Roy Helge Olsen var medlem i Lyn helt frem til for et par år siden. Nå representerer han Våg, slik at han får dømme i Tippeligaen. Tror du han kommer til å blåse Branns vei ved et tvilstilfelle innenfor 16-meteren? Neppe.

Kruxleiven

Go Up