• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tidenes cupfinaleshow !

Started by Ole Brom, September 24, 2004, 08:43:33 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

el-diego

Gleder meg som en unge allerede.  Er spent på de nye cupfinale sangene som blir laget og
udere est facere

Nixon

Noen her inne som var i Spektrum i 95? Et rødt folkehav som sang brann- og bergenssanger til ingen hadde stemme igjen. Ahlsen fikk 10 minutter med stående applaus. Selv Sandviken sitt damelag fikk ovasjoner. En fantastisk folkefest som jeg gleder meg til å gjenoppleve!
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

eg kan kanspt vente til det showet, det blirr døds rått:D:D:D og dagen etter på é d finale....dn helgen blir perfekt
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Kruxleiven

Skal El Regn og Dennis Reksten lage ny cupfinale sang? Hadde vært sinnsykt rått. Den forrige de laget er bare helt sjefolainen!

brannsupporteren:-D

ja, er nok litt utenfor på informasjon her (har aldri vært på en cupfinale før siden jeg var 10 år gammel sist gang brann var i cupfinalen:P:P) men uansett, skjer det noe om lørdagen i spektrum? :oops:  :?
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

grei

Det jeg lurer på mer enn hva som hender på et eller annet cupfinaleshow er hvorvidt det foreligger noen planer for mottakelse i Begen ved en eventuell seier. Kan ikke huske at det har vært snakk om dette ved tidligere finaler.

Vi har vel alle fantasert om tilstandene i byen etter et seriemesterskap, men det hører jo også hjemme med litt rabling i byens gater når man henter hjem en (ekstremt) sjelden cupmestertittel Hvis man kommer seg hjem i tide altså.

jkippers

Quote from: "Nixon"Noen her inne som var i Spektrum i 95? Et rødt folkehav som sang brann- og bergenssanger til ingen hadde stemme igjen. Ahlsen fikk 10 minutter med stående applaus. Selv Sandviken sitt damelag fikk ovasjoner. En fantastisk folkefest som jeg gleder meg til å gjenoppleve!


Jeg var der, det var ekstatisk. Men såvidt jeg husker var det ikke mere enn 3000 der, altså ikke utsolgt. Men stemningen var helt enorm. Eneste uheldige episode var når han stakkaren som hadde gått over fjellet (hver gang er det jo noen) ba om penger til kreftsyke barn eller lignende, og ble bombardert av mynter. Jeg sto langt framme ved scena, og så at folk faktisk ble truffet rel. hardt.

I år er nok sjansen for at det blir utsolgt langt større. Først og fremst fordi motstanderen heter Lyn, og dermed har billettene til kampen fordelt seg langt mere skeivt (heldigivis). Jeg tror derfor det må være et sjakktrekk av de sjeldne å sikre seg billett også til Spektrum på forhånd.

Billett-salget skulle angivelig starte i uke 42 - uke 42 er her, hva skjer?
Gull 09

Thorleif

Ser ikke ut som om billettsalget kommer igang før rundt helgen. Ticnet er ikke klar før det ser det ut til Vi kommer tilbake med info på forsiden med eksakt info, når dette er klart.




Thorleif

Brannfrelst

Dårlig at dette ikke blir for oss under 18 og? Kan noen grunngi dette? Selv reiser jeg bort som 14 åring,men selvsagt i følge med voksne.. 40++.. Da er det vel ikke noe problem å slippe oss inn?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Dårlig at dette ikke blir for oss under 18 og? Kan noen grunngi dette? Selv reiser jeg bort som 14 åring,men selvsagt i følge med voksne.. 40++.. Da er det vel ikke noe problem å slippe oss inn?


Er det kommet noen indikasjoner på at det ikke blir for de under 18? Det siste jeg hørte var at de jobbet med saken.
Rød makt på Hansa!

Vidarvalium

Jeg hørte rykter om at det skulle arrangegeres noe på en McDonalds resturant på Karl Johan for fjortiser;)

KNUDSEN

Quote from: "Vidarvalium"Jeg hørte rykter om at det skulle arrangegeres noe på en McDonalds resturant på Karl Johan for fjortiser;)


eg hørte rykter om at du var aransjør for 14is festen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

winters e konge

Når det gjelder "toget" fra karl johans gate til stadion, noen som vet når det starter??? D vil eg ha me meg :P
. Winters er helt konge!  Så var d cup finalen då....!!!skal ta helt av....!

paf

Quote from: "winters e konge"Når det gjelder "toget" fra karl johans gate til stadion, noen som vet når det starter??? D vil eg ha me meg :P

Mener det var elleve sist, og halv elleve i 95. Så det blir vel rundt der en plass...

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Dårlig at dette ikke blir for oss under 18 og? Kan noen grunngi dette? Selv reiser jeg bort som 14 åring,men selvsagt i følge med voksne.. 40++.. Da er det vel ikke noe problem å slippe oss inn?


Da er det klart. Bare de over 18. Det var vel enten det eller ølet...
Rød makt på Hansa!

winters e konge

Quote from: "paf"
Quote from: "winters e konge"Når det gjelder "toget" fra karl johans gate til stadion, noen som vet når det starter??? D vil eg ha me meg :P

Mener det var elleve sist, og halv elleve i 95. Så det blir vel rundt der en plass...


Takk for hjelpen;)
. Winters er helt konge!  Så var d cup finalen då....!!!skal ta helt av....!

Go Up