• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilettfordeling

Started by Blææ, September 24, 2004, 07:01:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Blææ

ont follow me,Im lost too

Karsten

Ses vi på som medlemmer av Sportsklubben Brann? (medlemmene i BBB)

Brannfrelst

Nei det gjør vi ikke.. Dessverre.. Vi er medlem av BBB,som er en uavhengig supporterklubb..
2.10.07-Gullet kom hem!

Thorleif

For å gjøre dette klart.

Når Brann snakker om medlemmer, er dette medlemmer i SK Brann. Bataljonen vil få et eget antall billetter å fordele til sine medlemmer. Kriteriene for denne fordelingen er delvis klar, men eksakt hvor mange vi får vet vi forhåpentligvis kommende mandag. Da vil også info rundt fordeling og kriterier for denne bli lagt ut på forsiden her på bataljonen.no

Så oppfordringen blir nok en gang; ikke kontakt oss med spørsmål om hva som skal til for å få tak i billetter før dette kommer på plass.

Mvh,
Thorleif
Bataljonen

Rudi

QuoteAlle partoutkortinnehavere som betalte innen første forfall, 26. januar, er garantert billett


Gjelder det også oss som har partoutkort på Store Stå (felt B)?
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Thorleif


Christian

Men blir det på BBB sin kvote eller blir de regnet som ordinære partoukortinnehavere?

Nei, eg har ikkje partoukort i år... :(

Ole Brom

Quote from: "Rudi"
QuoteAlle partoutkortinnehavere som betalte innen første forfall, 26. januar, er garantert billett


Gjelder det også oss som har partoutkort på Store Stå (felt B)?


Er flere som lurer på de som har betalt partotkortet ETTER forfallsfristen 26 januar om de vil få bilett ?? Anyone ?

moffe

De som har betalt etter fristen 26. Januar, har ikke forkjøpsrett på bilett til cupfinalen, de vil vel først få sjansen til å kjøpe gjennom brann, dersom det skulle være flere ledige billetter etter all de som er garantert av forskjellige grunner har fått sjansen til å kjøpe.
Men prøv og se positivt på det folkens, tror alle som virkelig vil ha billett får tak i en, alltid mange som har sesongkort som ikke av diverse grunner kan eller vil reise på finalen, og det kommer nok til å florere med billetter på svarte børsen, tror også folk skal ta seg tid til å sjekke qxl, de har egen link for folk som vil selge billetter.

Gleder meg som en unge til å gå i toget fra Karl Johan og opp til ullevol, måtte vi endelig få ta med oss pokalen hjem!!!!!!!!!
ei til trommer på stadion

Dreamer

Fristen for kjøp av Partout-kort på Store Stå Felt B var vel strengt tatt innen utgangen av januar. Ref innlegg fra Thorleif 20. feb:

"Alle innehavere av partoutkort på stadion, også på Store Stå, vil få fordeler ved fordeling av eventuelle cupfinale-billetter, men dette betinger at partoutkort for Store Stå kjøpes innen utgangen av januar 2004. "

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1303

panZer micky

eg har partourkort på store stå og medlem i BBB. e eg sikret billet? betalte etter januar.

Bombefar

Quote from: "panZer micky"eg har partourkort på store stå og medlem i BBB. e eg sikret billet? betalte etter januar.


Ingen som ikke har betalt patoutkort før 26. januar er garantert billett. Jeg har heldigvis betalt før :D

Go Up