• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nå er det på tide Winters blir landslagspiller!

Started by enavgutta, September 23, 2004, 17:59:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Nå er det på høy tid at Robbie blir tatt ut til landslaget. Han scorer jevnt og trutt! I de siste to kampene har han igjen vist klasse ! Jeg ser ikke noen skotske spisser som er bedre en ham for tiden ! Nå må denne smålig arrogante Vogts åpne øyne og komme seg til Brann Stadion ! WINTERS FOR SCOTLAND !

brannsupporteren:-D

ser helst at han ikke blir landslagspiller...mindre sjans for skade og vi risikerer ikke at han må dra på landslagskamp/samling når vi spiller viktige kamper..
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Felt F forever

Mannen fortjener  å få realisert sin drøm om å spille på landslaget (og ikkje bare som innbytter i en uviktig kamp), så landskamper unner eg han virkelig. Skotske landskamper spilles på samme datoer som norske (UEFA`s avsatte landskampsdager), og då er det jo pause i tippeligaen /norske obligatoriske kamper uansett...

Kagain

Joda, greit at det ikke er så kos for oss supporterne om mannen blir utslitt av landskamper, men på den andre siden kan det å ha muligheten for å bli med på landskamper faktisk ha en meget POSITIV virkning på Winters, slik at han igjen yter bedre på Brann.

Vinn-Vinn situasjon kalles det visst.

Ellers var det artig å høre at selv "Drillo" mente at Winters måtte komme på det skotske landslaget. Det er jo mange som beskylder Drillo for å være heller mindre nøytral når det er Brann som spiller kamp.

monzilla

Har litt blandete følelser angående winters på landslaget
For Robbie selv er dette utrolig bra, både når det kommer til selvtillitt, følelsen av å ha oppnådd noe i livet (ser man bort i fra at han har kone og barn da), og at han kan utvikle seg spillermessig på et høyere nivå.

For Brann kan det siste punktet være positivt, men risken for skade er jo alltid der. Det jeg er mest redd for er at hvis han imponerer på landslaget, så kan han bli solgt. Jeg vil heller ha robbie i 3 år til enn 10 mill på konto.

Go Up