• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Klapperør???

Started by paf, September 23, 2004, 17:36:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Av forskjellige grunner var jeg forhindret fra å reise til Nadderud, og det var kanskje like greit - nå fikk jeg i det minste sett kampen :-)

Jeg holdt likevel på å dette av stolen ved introen til sendingen. Der står noen hundre Brannsupportere med sånne klapperør som de bruker i håndball!!! Hvem i all verden sitt påfunn var nå dette? Ble de delt ut før kampen, og i så fall av hvem, eller var det mange hundre Brannsupportere som syntes dette var en festlig ide og sikkert ville gjøre sitt til at vi ble hørt???

Stoffi

De ble delt ut på forhånd på onkel blå. Og ja, det hører til håndball, ikke fotball.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kruxleiven

På onkel blå? Av hvem da? Stabækfansen som ville drite oss ut? Nei, frem med tromme, "Harald Bredeli fanklubb banner", kubjeller og klappere. Det er veien å gå og gir et troverdig og godt inntrykk av en bra supporterklubb.

Lefty

Formålet med å dele ut disse "klapperne" var sikker en positiv en! Så ikke syt for det også da!

Lefty

Mr_Soma

Du som syter her Lefty... du begynte å syte når eg la ut nr til dommeren etter bodø kampen.

Så ikke kom her ;)

Ricky

Så dritings som mange var på Nadderud, så var det dessverre mange som fant glede i å blåse opp disse rørene. Ikke for å klappe, men for å denge løs på hverandre.
Etter noen minutter gikk de fleste lei og dumpet dem.

Lefty

Quote from: "Mr_Soma"Du som syter her Lefty... du begynte å syte når eg la ut nr til dommeren etter bodø kampen.

Så ikke kom her ;)

Ja, det var en bra sammenligning, Mr_Soma! *LER*

Lefty

Zander:)

mr soma imponerte der ! :D

Roffarne

Quote from: "Mr_Soma"Du som syter her Lefty... du begynte å syte når eg la ut nr til dommeren etter bodø kampen.

Så ikke kom her ;)

Nydelig sammenligning, Mr_Soma.
Klappere er forkastelig.
Like forkastelig som å telefonterrorisere en dommer.
Hvis de klapperne dukker opp på finalen blir jeg dypt skuffet.
Nu går alt så meget bedre.

Blææ

Snakk om latterlig gjeng,klapperør..fy f...
ont follow me,Im lost too

Xminator

Ehem.

Jeg regner med de ble flittig brukt til tiltenkt formål i rundt 5 minutter, deretter brukt til vitsing, og tråkket på/ødelagt/kastet etter det ;)

For å si det slik, levetiden til en balong på Store Stå er ikke lang ;)

P-K

Men hvorfor ble de i det hele tatt delt ut? Fordi noen ville lure fulle folk?
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Jenspetrus

IKKE MOBB Klapperne.
Min sønn på 3 digger klapperørene han fikk av meg. Verdens desidert kuleste ballong.

Go Up