• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stabæk's snille heiarop... :D

Started by Lefty, September 23, 2004, 16:41:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Hei, alle sammen og takk for en fantastisk opplevelse på Nadderud! :D

Jeg vet ikke om dere som stod i "Brann-svingen" fikk disse ropene med dere, men likevel;

Vålerenga har jo et rop som lyder: "skarru værra, vil du værra Vål'engagutt? -JA, for faan!!!"

Da blir det liksom litt tamt av Stabækfansen å rope: "Skal du være, vil du være Stabækgutt? - JA, BEVARES!"

Huff, jeg mener ikke det skal bannes for enhver pris, men det hørtes jo utvilsomt en smule "dandy" ut, ikke sant? :D

Likevel var det en morsom kveld og gjestfrihetskunsten, den innehar de!

Så takk til både supportere (dere og Stabæks) og vaktene for en fantastisk og underholdende fotballkamp...

Lefty

Stoffi

Borte i svingen hørte vi INGENTING av det Stabæk support sang.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tom Erik

Quote from: "Lefty"Da blir det liksom litt tamt av Stabækfansen å rope: "Skal du være, vil du være Stabækgutt? - JA, BEVARES!"


Det har vel ikke slått deg at det kan være en smule ironisk ment?

Zander:)

stabæk har uansett verdens kjedeligste publikum..

de har 2 sanger,  beatles melodien og de kan klappe stabæk, ekke helt sikker men tror de lærte seg en ny sang i pausen..

drittkjedelige alle sammen ...

Ricky

I svingen kunne jeg ikke høre $$ en eneste gang. Jeg fikk med meg hovedtribunens "Stabæk" <klapp klapp klapp> rett etter at de utlignet og presset for 2-1, men det var faktisk det eneste jeg hørte fra dem. De få gangene vi ikke ropte eller sang, så var det helt dønn stille på Nadderud. Kunne høre spillerne rope beskjeder til hverandre ute på banen.

Selv mener naturligvis Stabækfansen at de sang oss ut, og gjorde det fantastisk på alle måter. En av dem er sågar også glad for at de ikke gikk til finalen, siden Lyn ikke har skikkelige fans. Så kan man jo vurdere selv om han faktisk er glad, eller bare jævlig bitter :)

Lefty

Quote from: "Tom Erik"
Quote from: "Lefty"Da blir det liksom litt tamt av Stabækfansen å rope: "Skal du være, vil du være Stabækgutt? - JA, BEVARES!"


Det har vel ikke slått deg at det kan være en smule ironisk ment?


Hehe.. Nei, egentlig ikke! :D

Kanskje jeg er vel så fantasiløs og tøsete som disse vestkant'erne?!

Lefty
neglebitende...

Kruxleiven

Dere ble sunget sønder og sammen på TV. Hørte $$ høyt og tydelig lenge. Det var tydelig at de vill eoppildne laget sitt til bedre innsats. Etter 1-0 hørte vi noen Brannsanger. Litt før det også, men langt, langt vekk (for n'te gang. TV's mikrofonplassering etc). Har vært med på det selv både på Nadderud og på gamle Stavanger stadion at vi ikke hører oss selv, motstanderfansen eller noenting. Lyden går over en løpebane og forsvinner i ingenting. Hadde man sittet på hovedtribunen så hadde man nok hørt både Brannfansen og $$. Ingenting å bry seg om egentlig da. Hovedsaken er at vi er i cupfinalen og der venter langt mer liv og stemning.

Ricky

Tviler ikke på at vi hørtes dårlig på TV. Vi står vel 250 meter unna nærmeste stikk-kontakt, og er vendt utover mot banen uten noe "fang" for lyden.
Du skal ha en del folk i supporterklubben din for å overdøve 1000 Brannfans på vei mot cupfinale, med mindre mic'ing og akustikk er inne i bildet.

Roffarne

Quote from: "Lefty"
Quote from: "Tom Erik"
Quote from: "Lefty"Da blir det liksom litt tamt av Stabækfansen å rope: "Skal du være, vil du være Stabækgutt? - JA, BEVARES!"


Det har vel ikke slått deg at det kan være en smule ironisk ment?


Hehe.. Nei, egentlig ikke! :D

Kanskje jeg er vel så fantasiløs og tøsete som disse vestkant'erne?!

Lefty
neglebitende...


Den er vel på høyde med "Hallo, hallo, vi è så jævlig go`".
En sang jeg forøvrig håper å synge for siste gang 7 nov.
Nu går alt så meget bedre.

Roffarne

Har forøvrig kost meg med denne sangen ett døgn nå.
Herlig.

http://www.stabaeklars.com/mp3/brann.mp3
Nu går alt så meget bedre.

P-K

Berget det Blaa hadde vel fått utlevert hver sin mikronfon. Dersom du så kampen på TV kunne du høre at det ikke var mange forskjellige stemmene du hørte når de sang.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Ole Brom

Quote from: "Roffarne"Har forøvrig kost meg med denne sangen ett døgn nå.
Herlig.

http://www.stabaeklars.com/mp3/brann.mp3


Hehe en kul sang det gitt:)

Blir spent på hva det blir av cupfinale sang !

Go Up