• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

ka skjedde?

Started by soma, September 23, 2004, 14:07:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

soma

koffor i all verden var d så drittdårlig synging i går? vi står faen 20 meter fra hverandre og synger forskjellige sanger og synger 2 stemt og ingen klarer jo å holde takten? og så står radio 1 og synger en tredje sang? håper d e mulig å klare å få alle fansene med å synge så d blir enstemt, noen som vet om d e mulig å gå gjort noe?
esus elsker deg!

Brannfrelst

Det var vel helt kaotisk igår.. Vi er jo i finalen,er ikke så nøye... Viktigeste var at Brann vant!
2.10.07-Gullet kom hem!

villaksen

Først og fremst bekalger jeg til SOMA, dersom du var kl 2 på FP, da jeg ikke fikk surret kroppen min ned før kl. 3. ( Vet ikke om du var der?). Tok i går turen fra Hansa til SS kall det gjerne "studietur".
For å ta konklusjonen først. Det er mye trøkk, men et sinnsykt potensiale.

I mine øyne er det fire forskjellige steder på SS det startes sanger. ( + en del andre som plutselig finner ut å starte opp en sang)
Er det ikke mulig å samle disse grupperingen inn mot midten på begge sider av inngangen. Bør bestå av ca 50. personer.  
Hvis dette blir en organisert sanggruppe tror jeg man er på vei.

Tempo i sangene er et problem som man må bli kvitt over tid. Man må rett og slett bare overdrive og synge rolig.

Vi trenger å samles om en plan. Som sagt jeg tror at en Sanggruppe på lik linje med TIFO gruppe er veien å gå.

----------------------------------------------------------------------------
Villaksen som kommer til å gå på SS mot Viking også

Go Up