• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Plassering på Ullevaal!

Started by Mr_Soma, September 23, 2004, 00:43:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Nå er jo det kaotiske tilstander for å få fatt i billetter her.
"Jeg betaler fort 10 000,- for en billett"
"Hva med oss med partourkort?"
"Jeg er medlem av BBB,har jeg rett på billett?"
"Jeg har billetten fra Brynekampen,hjelper det?"
""Hvem må ligge med hvem for å få billett?"

Osv osv....

Men mitt spørsmål,som sikkert ingen kan gi meg ett presist svar på enda, er hvordan blir det med plasseringer og slikt.

Det jeg frykter etter å ENDELIG fått fatt i en billett eller to, er å bli plassert sammen med enten masse barnefamilier som ikke tåler at en gal bergenser står ved siden av de og hyler og skriker,tamme og livløse sponsorer eller rett og slett sammen med en haug konservative og helt nøytrale NFF tryner.

Så ser du over på andre siden av banen, rett bort på selve Store Stå, hvor det virkelig er elektrisk stemmning og folk hopper og synger med.

Dette er mitt lille "mareritt"...
Håper virkelig det ikke blir realitet -

Hansakongen

for å si det sånn så tror jeg alle brann tilhengere blir plasser i en eller annen sving samlet... så utifra de resternde billettene kommer du spredd utover alle hauger på trobunden tror jeg =).. i vertfall etter tidligere år..

monzilla

på cupfinalen i 99 hadde jeg kongeplass, på motsatt side av "altanen". Vi var en gjeng som satt der, og da supporterne i svingen sang "reis opp hvis du elsker brann" reiste jo vi oss. Da var det noen sponsorfitter bak som begynte å tulle seg, men de skjønte vel det at man ikke skulle kødde med engasjerte bergensere. Når årets sitat 1999 ble slengt i trynet på tullingen fant han ut at det var best å holde kjeft.
Sitatet var forøvrig "Hvis du ikke holder kjeft no skal eg banke deg mens du sover"

hehe, det var selvfølgelig ikke alvorlig ment alvorlig, og idioten bak tok det med et smil

TcK

Jesus elsker alle barna

ingkognito

Brann eller SK Brann ;-)


Enga på topp!
-Seriegull 2004

Christian

Vi pleier å ligge på andre plass i serien bak Bodø/Glimt før sesongstart, så vi får tro det de kaller oss Brann  :wink:

villaksen

I våre to siste finaler har vi vært plassert i VG svingen.

Trives godt der med sol og alt, men det spørs om vi ikke vi må bytte siden det ikke har gått spesielt bra tidligere.

Noe som husker hvilken Sving vi hadde i 82?

Muse

Skremmende nok tror jeg det var den svingen som nå kalles Cola-svingen.
Overtro er den beste form for tro.

Go Up