• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

For å helle litt kaldt vann i blodet ...

Started by oj3, September 22, 2004, 22:28:11 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

oj3

Var det ikke en liten skandale at Ystaas fikk spille i 75 minutter? Hvis Brann hadde tapt, ville alle stilt spørsmål ved Mjeldes bruk av denne noe hjelpeløse spissen.

Og var ikke Sæternes dårlig - han brente flere feite sjanser - helt frem til han plutselig var alene med keeper? Akkurat det er jo ikke mer enn man kan forvente av en mangemillioners-spiss ...

oj3

Ullevaal er vel og bra, fest og øl og sure østlendinger og alt det der. Brann-Lyn er jo drømmefinalen for Vålerenga-fans, deilig å tenke på.

Men det er faktisk serien som er viktigst, og hvis Ystaas får lov å bomme og kløne mer alene med keeper nå, blir det ingen Royal League og definitivt ikke medaljer.

Brann må heller få i gang Sæternes i en helvetes fart, selv om han misset et par store i dag ga vel 2-1 og 3-1 selvtillit.

jinxter

Ystaas er i veldig dårlig form om dagen, og jeg synes det er rart at han virker å være tredjevalget på spissplass. Jeg ville mye heller sett Walde, kanskje til og med Bob, på banen før ham.


Xminator

Nå slet han livet av forsvaret til Stabæk og gjorde jobben litt enklere for Sæternes. Ikke noen god kamp nei, men om du legger merke til hvordan han legger løpene sine de gangene Brann avslutter, så forstår du også hvorfor han får spille. At Stabæks keeper ikke gir retur er det eneste som hindret Ystås ett par mål :p

Sjansen han fikk i andre omgang er også kjempestor. Og selv om pasningen er bra, så er det virkelig klasse over løpet han tar der. Det ble desverre litt for trangt denne gangen.

Tror Walde og Ystås står temmelig likt før neste kamp.

Lefty

Synes egentlig ikke Ystaas var så verst i går, jeg...

Han jobbet mer og bedre enn jeg har sett...ja, på lenge?!
Så han gikk litt i hodedueller og vant dem atpå! Så han får godkjent i min skuff i går kveld!

Lefty

KennethS

Quote from: "jinxter"Ystaas er i veldig dårlig form om dagen, og jeg synes det er rart at han virker å være tredjevalget på spissplass. Jeg ville mye heller sett Walde, kanskje til og med Bob, på banen før ham.


Bob? ny Brann spiller det?
tå på Brann

B.B.

Må hive meg på hylekoret mot Ystaas.. Med den formen han viser for tiden e det helt ufattelig at han får spille. At han fikk være på banen i ca. 70 minutter igår e merkelig.. Han var Branns klart dårligste spiller hele kampen igjennom!

Eg kan oppsummere det slik:

- dårlige mottak
- treghet
- dårlige pasninger
- dårlig ballbehandling
- slakk innsats (Ystaas loffer rundt nesten uten mål og mening, man må forvente mer enn ett godt løp?)

I tillegg e Ystaas for tiden svak i hodeduellene. Han vinner ikkje mange dueller..

Ville heller sett Dylan på topp istedet for Ystaas. Spissparet fremover blir uansett Robbie og Bengt, men dersom Bengt må hvile flere kamper så håper eg vi slipper Ystaas. Dylan vinner ihvertfall ganske mange hodedueller. Han har omtrent like dårlig ballbehandling, men han e en større trussel enn Ystaas uansett!

Når det e sagt så har Ystaas potensiale. Eg håper og tror at han finner formen og unngår skader før neste sesong. Det bor endel i han, men han har desverre ikkje fått vist så mye enda..
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Austevolling

Grunnen til at Kristian fikk spille så mye er pga at Bengt ikke ville bytte seg selv innpå pga sykdom. Han bad mons ivar om å vente med bytte.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

juset

Vi må støtte guttene. ikke slenge drit på internett.
augen e en pudding

KennethS

Quote from: "juset"Vi må støtte guttene. ikke slenge drit på internett.


Helt feil, det e her på forumet du kan komme med meningen din om Brann , spillere , publikum osv osv. Det e forskjell på og slenge dritt og komme med meningenr om spillere. Under kampen derimot e ståa en helt annen, der støttet du laget og holder dine inderste meninger for deg selv i 90 minutter.
tå på Brann

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

jorgent

Anngående Kristian Ystås:

At vi ikke skal rakke ned på brannspillere på forumet er jeg helt enig, men akkurat her har jeg et lite problem.

Ystås er desverre treig, dårlig koordinert og heller ikke særlig god til å gå på de riktige løpene. Når han i tillegg viljehandser (Det ser man helt klart av tv bildene) og filmer. Ja, da har jeg fått nok.

Har sett flere episoder hvor han har filmet seg til frispark, og det vil jeg ikke ha noe av. Og når han i tillegg trolig ligger på rundt 10.0 på 60 meter, så er dette en spiller Brann bør sette ned på 2. laget, og la han være der til noen andre vil ha han.

Makan til tafatt spiller er det lenge siden jeg har sett. Gi heller Dylan en sjangse enn at Ystås skal få ødelegge nok en god fotballopplevelse for meg.[/quote]

jinxter

Quote from: "KennethS"
Bob? ny Brann spiller det?


Tja, ble vel kjøpt i vinter. Dylan Macallister.

enavgutta

Så Bob e det nye kallenavnet på macen ?

12.mann

^tja, har han ikke altid blitt kalt det da.. hmm
ø for Brann, alle mann.
Blod e tjukkare enn vann.
Selv om vi rykker ned,
gir vi alt for Brann for det.

nummer9

Var vel BA eller BT som fannt det på fordi han likte Bob Dylan. Ble vel kalt Bob McDylan ellernoe

12.mann

^nja, han ble kalt det i australia og. Men tilbake til temaet :)
ø for Brann, alle mann.
Blod e tjukkare enn vann.
Selv om vi rykker ned,
gir vi alt for Brann for det.

Go Up