• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lyn eller LSK?

Started by Sharpy, September 22, 2004, 21:56:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

Jeg vil ha Lyn.

Hater å møte LSK. Liker å møte Lyn. Dessuten blir det vel flere billetter på oss på den måten?

Sier som Lefty: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

cyp

Det feteste hadde jo vært å knuse Lillestrøm, men tror Lyn er hakket svakere, så jeg vil nok helst ha Lyn.
elt O e snobbete!!

BrannMann

tar gjerne Lyn, er glad rbk ikke kommer :)
jokomelk og brød og seriegull!!!

Brann e livet mitt :)

Håper på lyn eg også, men d hadde vært konge å slått svakstrøm... Men d blir nok vanskelig. Gleder mg syyykt t den 7 november, dette var deiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilig. VI ska pisse på smuget og spy på karl johan og vi skal hale sieren i land, HEIA BRANN!!!!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Hansakongen

Lyn der selvfølgelig.... brann skal eie hele tribunen.... lyn fansen er jo alltid stille som mus=)....

Kruxleiven

For sjansen til å vinne finalen vil jeg ha Lyn. Synes de virker langht mer forutsigbare enn LSK. For atmosfære før kampen vil jeg ha LSK.

brannsupporteren:-D

url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

12.mann

Tror vi har størst sjanse mot Lyn, men pokker det hadde jo vært hærlig å knust
lillestrøm da!
ø for Brann, alle mann.
Blod e tjukkare enn vann.
Selv om vi rykker ned,
gir vi alt for Brann for det.

howieh57

Håper på Lyn, flere billetter til Brann da! Lyn e jo i form og lsk sliter...
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Xminator

Lyn:
* Bedre kamp
* Flere billetter
* NFF gir garantert Lyn hjemmedrakt og Brann bortedrakt
LSK:
* Vi får spille i rødt!!!
* Rammen rundt kampen blir mer intens

For meg er cupfinalen like mye tribunen og rammen som kampen. Så jeg håper på LSK, med gult og rødt på tribunen og gult-rødt-grønt på banen. Det blir helt klart mer intenst enn Brann i blå bortedrakter og en tribune der Brann dominerer fullstending.

KennethS

Quote from: "Xminator"Lyn:
* Bedre kamp
* Flere billetter
* NFF gir garantert Lyn hjemmedrakt og Brann bortedrakt
LSK:
* Vi får spille i rødt!!!
* Rammen rundt kampen blir mer intens

For meg er cupfinalen like mye tribunen og rammen som kampen. Så jeg håper på LSK, med gult og rødt på tribunen og gult-rødt-grønt på banen. Det blir helt klart mer intenst enn Brann i blå bortedrakter og en tribune der Brann dominerer fullstending.

Vi kan få spille i rødt fordet om vi møter Lyn også. Cupfinalen spilles på "Nøytralbane" altså hjemmelaget blir trekt ut før kampen starter. Det laget stiller seff i sine egne farger.
tå på Brann

Brannjento

Jg håper på lyn jg og.
Tror vi kan få litt problemer med Lillestrøm, men jg tror BRANN slår hvem som helst for å vinne cupfinalen.
Jg har enda ikke fått pulsen ned til normalt nivå, lever leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge på kampen som var i går!!!!!!
D var deiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiig å slå de pappaguttene.
Lyn er vel generelt sett enklere  å slå enn Lillestrøm.
ENDELIG SKAL VI TIL ULLEVAALL OG VINNE CUPFINALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi skal sitte Oslo i BRANN, og de skal endelig få møte byen fra Vest, fordi vi e best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go Up