• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gleder meg enormt!

Started by Superjack, September 22, 2004, 10:02:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

No gleder jeg meg til kampen i kveld.
Jeg får ikke sett den live, desverre, skulle ta flyet etter jobb, men må jobbe til 7 så det gikk da ikke, men gjett om jeg skal benke meg forran TV en ja.
Jeg husker legendariske semifinaler som 95 mot lillestrøm og 99 mot molde! Håper på en tilsvarende opplevelse, selv om den i 99 ikke var noe bra for hjertet!
i taper ALDRI!

Nixon

Ditto! Jeg har heldigvis såpass fleksi på jobben at jeg går presis halv tre slik at jeg rekker kampen med glans.
Statistikken er imot oss på Nadderud. Vi har allerede tapt to ganger for Stabæk i år. Damen til Kvisvik klarer ikke å få ut den #%&"¤# ungen. Sæternes kan kanskje bare være innbytter.
Men det er slike kamper som kan bli legendarisk. Slike kamper som man kommer til å huske i mange år. Så sant vi vinner. Men det gjør vi! Har en god følelse før kampen. Og det er det lenge siden jeg har hatt!

Du kan jo glede deg over at du nok kommer til å se kampen bedre enn oss som må stå i svingen. Og så har du jo Arne Scheie...
Rød makt på Hansa!

Superjack

Skulle ønske det var Alsaker som var komentator på NRK. Han klarer ikke skjule sin sympati for Brann når han komenterer kampene. Det var morro å høre på Stabæk patrioten Henning Berg og Brann supporteren Alsaker i kampen mellom Brann og stabæk for 9 dager siden.
i taper ALDRI!

Christian

BL

eg både gleder og gruer meg! er veldig nervøs!!!! tør ikkje tenke på nedturen viss de taper
Hansa-
Felt Z

bitta

Har nettopp fått sparken så hvis Brann ikke vinner idag kommer det nok til å gå noen selvmordstanker gjennom hodet mitt. Men jeg tror på seier idag!! Håper Mjelden får rett at Soma skårer! Det hadde vært digg.
God fornøyelse sier bare eg!;o)
itta savner Olof!

andreas27

e det lov te å håpe på en ny 8-1 seiar te Brann i dag?
Winters3,Soma,Kvisvik2,,Haugen,Sæternes!
hadde vært gøyt om cato scorte!
uansett gledar mg som bare det!

vi e`på vei til ulevåll!

bitta

Alltid lov å håpe;) Men jeg tror kanskje vi bør være litt mer realistiske enn som så!! 3-1 er et fint resultat.
itta savner Olof!

sekto

Jeg er så nervøs jeg ikke klarer å sitte i ro.. Konstant kvalm nå, kommer til å være det frem til dommeren blåser i gang i kveld.. Da blir det forhåpentligvis drøye 90 spennende minutter.. Verste som skjer er at vi ligger under med 3-0 etter 20 min.

Tør ikke engang tenke på seier. Er innstilt på at det blir tap i kveld. Det kan ikke gå, vi kan ikke komme til cupfinalen. Ikke det at jeg ikke vil, men kommer til å være knust når vi ryker ut, tror jeg vi kan vinne i dag, så blir det bare enda verre..

Kagain

JEg bor såpass langt oppe i nord at jeg nok ikke kommer til å kunne reise noensteder. Kall meg gjerne kommershore og fotballens død, men i dette tilfellet er jeg svært godt fornøyd for at NRK kan dekke kampen. Da blir det nøtter, farris, og Brann.

Høres ut som oppskriften på en god kveld det.

Lefty

Met tap føyer den seg bare inn i rekka av nedturer denne sesongen, men med seier kommer jeg til å jalle Brannsanger på en rekke puber i Tigerstaden i aften...

Kryss fingre og bein for FINALE!!!! :D

Lefty
på vei opp til Nadderud om en liten time

Anduro

Er så vannvittig nervøs foran kampen, lenge siden jeg har vært sånn.
Vurderer fryktelig om jeg reiser bort på kampen, grunnen er at dama skal se på farmen, og da går jeg glipp av 25 minutter av første omgang. Nei, faen hell!! Nadderud, Here I come!!! Vi ses folkens!!!

Anduro
-----
Rød makt, Brann for alltid!

howieh57

Men ka blir 11ren?
Mitt forslag

Oppdal
Guntveit-Bjarnason-Soma-Hanstveit

Sanne-Scharner-Haugen-Walde

Winters-Ystaas

Kvisvik har eg satt på benken ettersom ba opplyser om at selvom kvsvik og ophaug får priv fly så starter de på benk... merkli...
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

ThomasC

Er overnervøs jeg og....Har IKKE en god magefølelse for detta.....

Men, la oss krysse alt vi har.....

Thomas.

Brann-Peter!

skulle så gjerne vært på nadderud..
men isteden blir det gutte kveld foran storkampen på nrk...:)
dette skal vi greie... og folk må heie :)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Go Up