• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann på 7. etter 21. serieomgang

Started by Lefty, September 20, 2004, 19:23:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bitta

Får håpe på det!! Selv om jeg tror Tromsø og Lillestrøm blir vanskelig!! Lyn skal vi klare på søndag:o)

Noen som vet om BBB arrangerer tur til Tromsø 3 oktober?? Det hadde passet meg ypperlig med tanke på at det er høstferie da=)
itta savner Olof!

Ole Brom

Det stinker 0 poeng i disse kampene for Brann er udugelige når det gjelder !

Men håper inderlig at for engang skyld så kan vi dra dette i land. Tromsø tror jeg ikke vi klarer å passere så vi får nok krige om 4 plassen.

Nixon

Quote from: "bitta"Noen som vet om BBB arrangerer tur til Tromsø 3 oktober?? Det hadde passet meg ypperlig med tanke på at det er høstferie da=)

For 3500 får du en pen liten flybillett. Pluss på en hotellovernatting og du har deg en Tromsø-kamp.
Rød makt på Hansa!

andreas27

brann har vel spilt best mot "topplagene" med untakk av lsk!

Christian

Lefty

Hvilke to stoppere har karantene i Lyn?

Lefty

Geir

Quote from: "Lefty"Hvilke to stoppere har karantene i Lyn?

Lefty

Lustu og Berntsen. La oss bare håpe vi kan utnytte det på søndag.
ndelig SERIEMESTER

Lefty

Christian

Du har nok rett, Lefty. Ser eg var litt kjapp der. Lustu er i alle fall ute, det er da noe...

monzilla

tror ikke det blir noen organisert tur til tromsø. Hehe, setter de opp busstur så er jeg villig til å vedde et par tusinger på at den bussen ikke blir fylt opp  :roll:

monzilla

tror ikke det blir noen organisert tur til tromsø. Hehe, setter de opp busstur så er jeg villig til å vedde et par tusinger på at den bussen ikke blir fylt opp  :roll:

bitta

hehe den bussturen hadde tatt ca 30 timer fant jeg ut så det blir nok litt uaktuelt;o)
itta savner Olof!

Lefty

Quote from: "monzilla"tror ikke det blir noen organisert tur til tromsø. Hehe, setter de opp busstur så er jeg villig til å vedde et par tusinger på at den bussen ikke blir fylt opp  :roll:

Go Up