• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dommerstanden i Norge er en skandale !

Started by enavgutta, September 19, 2004, 18:53:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Så nettopp bildene fra kampen. Dette er skandaledømming! Jeg mener straffeidømmingen på tampen av kampen er så feilaktig og drøy at Brann faktisk burde klage saken inn til forbundet! Utallige ganger har dårlige linjemenn og skandaløse dommere ødelagt for oss! Dette kan ikke fortsette!

HaterRævBK

du er ikke alene om den meningen...
på bt sin side sier de d var feil dømt og i NRK-studioet ver ikke de sikker på om d var riktig å dømme straffe...
S slaur.....

bernu

Helvete !!!!!!!!!!!
Stig Rune Krokdal må jo være blind !!!!!!! Slike dommere må stenges ute !!!!!!!
HANSA - Z

Nixon

Helt klart skandale. Men en klage er vel bare å bruke energi på ting man ikke får gjort noe med. Nå bør heller Brann rette all fokus mot semien.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Helt enig ! Det var en skandale å dømme straffe på en slik rein takling !! Hele Norge ser jo at Soma tar ballen !! Fan i svarte, hva er det dommerstanden har imot Brann ?!?!?!??!?!!?

sekto

Blir så kvalm av det der.. En dommer som ikke kan se at en ball skifter retning et halvt sekund før taklingen burde ikke få dømme i Norge.. Greit alle kan gjøre feil, men der snøt han og ingen andre Brann for to poeng som kan skille mellom noen millioner kroner og sportslig suksess som trekker flere spillere..

cyp

FAEN!! Så forbanna skuffet no...hver helg blir den kommende uken ødelagt!! Har ikkje sett noen bilder fra kampen ennå, bare jævlig skuffet da eg fikk livefeed på fotballekstra om at Glimt utlignet på overtid!! Depping resten av uken nå :(
elt O e snobbete!!

Hansakongen

Enig her at dommerstanden kan være helt katastrofe... vi har jo kun  dommer i norge som virkelig kan dømme bra det er jo terje hauge... ellers er jo dommerstanden tragisk komisk..... vi har jo hatt mange dÃ¥rlige dommeravgørelser i mot oss i det siste.... trenger ikke Ã¥ gÃ¥ lenger tilbake enn sist serierunde.... :twisted: ikke snakk om linjedommerene som tror de gÃ¥r i 17 mai tog pÃ¥ sidelinjen Ã¥ vifter med flagget i hytt og pine, kan ikke se forskjell pÃ¥ onside og offside :evil:

Ã?

Uansett hadde ikke dette skjedd hvis Mjelde hadde holdt hodet kaldt.
Byttene var mer skandaløse enn staffe.
Brann hadde full kontroll inntil de tok ut Scarner. Cato Titten Tei var hinsides fra første stund.

Ole Brom

Quote from: Uansett hadde ikke dette skjedd hvis Mjelde hadde holdt hodet kaldt.
Byttene var mer skandaløse enn staffe.
Brann hadde full kontroll inntil de tok ut Scarner. Cato Titten Tei var hinsides fra første stund.

Og hvorfor spilte ikke Bengt ???????????????????

sekto

Var visst nok influensasyk med feber..

Nixon

Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Når man kan sitte på benken kan man for svarte spille vel ? Kunne for svarte spilt siste halvtime eller siste 20 for UDUGELIGE Ystaas så kunne vi kanskje ha vunnet !!

Brann-Peter!

helt enig med dere! her har brann mulighet til å klatre to plasser og evt. kapre en plass til royal league.. og så blåser den fjotten av en dommer for straffe (FEILAKTIG)..hinsides og begredelig..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

sekto

Så lenge ikke fru Kvisvik ligger å føder nå, så viser det jo seg han også kunne tatt turen opp, men lett å være etterpåklok..

Xminator

Quotefor UDUGELIGE Ystaas så kunne vi kanskje ha vunnet !!

Så du kampen? Det gjorde jeg, og Ystås var bedre enn Sæternes har vert i de tre han har spilt til nå. Talte i hvertfall 3 flotte gjennombrudds-pasninger til Winters. Så bruk skytset ditt på Winters som ikke klarer å utnytte de sjansen i steden.

sekto

Ystaas brente vel en gigantisk sjanse i første, samme gjorde Winters.. Alt jeg har sett er klippene og hørt hva som er sagt og lest det som er skrevet på nettet.. Vår egen feil at vi ikke vinner når vi brenner sånne sjanser...

HaterRævBK

Quote from: "sekto"Ystaas brente vel en gigantisk sjanse i første, samme gjorde Winters.. Alt jeg har sett er klippene og hørt hva som er sagt og lest det som er skrevet på nettet.. Vår egen feil at vi ikke vinner når vi brenner sånne sjanser...

ja, fult mulig oå si at d var vår egen feil at vi ikke vant...
men no gjorde jo laget d de kom opp der for, å score og egentlig vinne...
de ledet helt til d gjennstod overtid, men så kom denne idiotiske strønderpakket av en dommer til å tenke på at han kaskje skal lage et streffe spark til BG... Dette kan vi ikke gi brann skylden for, fordi d var ingenting de kunne gjøre med det...
så hvis ikke denne trønderen hadde dømt straffe så hadde jo brann gjort jobben sin???
burde jo scoret mer, men de hadde vunne hadde d ikke vært for dommeren!
S slaur.....

sekto

Joda, ser du hva jeg har skrevet tidligere i tråden så er jeg like sur jeg og dommeren tok to poeng fra oss, bare sier at vi kunne ha avgjort det selv så ikke en blind trønder fikk sjansen til å ødelegge for oss..

Ole Brom

Quote from: "Xminator"
Quotefor UDUGELIGE Ystaas så kunne vi kanskje ha vunnet !!

Så du kampen? Det gjorde jeg, og Ystås var bedre enn Sæternes har vert i de tre han har spilt til nå. Talte i hvertfall 3 flotte gjennombrudds-pasninger til Winters. Så bruk skytset ditt på Winters som ikke klarer å utnytte de sjansen i steden.

ja såg kampen og ble ikke imponert over ystaas. Sæternes er MYE bedre enn Ystaas. Sistnevnte spilte bra i de første kampene for Brann mens resten av kampene har han IKKE vært god ! Syntes Bengt har gjort det bra hittill i Brann trøya. Siste kamp mot Stabæk var det grusomme forhold og ingen av Brann spillerne utmerket seg noe voldsomt.

Men for all del, håper at Ystaas kan komme i form igjen snart for det trenger vi. Men pr dags dato er Bengt og Winters bankers på topp.

mister

kan folk slutte å si at ystaas e noe go? han e ræv dårlig, har ingenting i tippeligaen å gjøre, håper han snart vender hode hjem og vekk fra brann

Daniel

Ystaas spilte elendig, skjønner ikke hvorfor han fikk spille hele kampen. Burde vært bytta ut etter første omgang. Til dommeren er det bare å si ; Grrrrrrrrrrrr! Dette er meget surt. Han ødelegger så inn h........ mye. Tenk hvor mye disse 2 poengene kan telle når vi oppsummerer til slutt.

Ole Brom

Fy fan !! Når jeg ser den kødden av en trønderklovn påstå på tv å si at han hadde en god posisjon til å se at dette var et klart straffe har jeg lyst til å kline inn hele tvskjermen ! Fan like før jeg bestiller en tur til bartebyen og tar med meg et balltre !

Er det mulig å komme med slikt latterligt oppgulp ? Fan ta å se på reprisen din kødd så ser du at det fan isje var straffe !!!!

Jo_

Jeg må si meg enig med Ole Brom.. Det skal ikke gå ann å blåse straffe helt på slutten ved en så klar og ren takling!
Det spørs nok om det blir en stund til denne dommeren får lov til å dømme neste tippeliga-kamp..
Men la oss nå rette fokus mot neste kamp..
Jeg oppfordrer alle til å møte opp på nadderud og støtte laget mot cupfinalen! La oss vinne kampen både på banen og på tribunen, og vise resten av norge at vi kan og vil nå cupfinalen (og forhåpentligvis royal league)!

Tom C

Greit nok at det er jævlig irriterende med en sånn gigantisk dommerbrøler som koster oss to poeng, men det er ikke det verste. Begynner å blir vant til håpløse avgjørelser fra dommere. Det som virkelig irriterer er når de faen meg ikke kan være voksen nok til å innrømme feilen etterpå. Da blir det jo bare patetisk.

Når han kan stå der rak i ryggen og med et alvorlig ansikt og forsvare avgjørelsen etter å ha sett det i reprise, må man jo begynne å spørre seg om han faktisk mener at det ikke er lov å klarere ballen ut fra egen 16-meter. Isåfall må man jo bare ta fra mannen dommerjobben, for da mangler han jo fullstendig vurderingsevne. Hva pokker er vitsen med fotballregler når man setter sånne klovner til å håndheve dem i kamper.....

Jeg sier som jeg har sagt i 10 år. Få videodømming i toppserien, så slipper vi sånne fadeser i fremtiden.
Aldri mer Obos....

enavgutta

Jeg håper det korrupte NFF og resten av den korrupte dommerstanden som aldri tar selvkritikk og aldri innrømmer feil i det minste sørger for at vi aldri mer får se denne mannen på en norsk fotballbane! Så intervjuet med ham i Tv2-sporten nettopp hvor mannen presterer å ikke innrømme feilen, men derimot hevde sin rett. Vi har sett det utallige ganger før, men dette topper seg virkelig .. dette er Roy Helge Olsen nivå.

KennethS

Vi hadde et skremende angrep i slutten av kampen... eg må innrømme at eg faktisk ble redd (seriøst) trodde ikkje det gikk ann og ha et så dårlig angrep i 2004.... Ystaas og Tenden?????????????????????

Hvis Mk og Ystaas starter på onsdag så begynner eg og grine.
tå på Brann

howieh57

Her er bilder som skulle fjerne al tvil i verden, Soma går på ball snarere Soma som skulle hatt frispark enn straffe til bodø.

http://gfx.dagbladet.no/sport/2004/09/20/bodosak.jpg
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Nixon

At dette er en takling bakfra må man vel være trønder for å påstå. Og han var godt plassert?
Rød makt på Hansa!

panZer micky

å det værste e at han ikkje innrømmer feilen. skandale. STIG RUNE KROKDAL bør ALDRI komme til bergen. ALDRI. dette hadde aldri skjedd hvis Erik Hoftun hadde taklet.

Geir

Krokleif sin innsats i Bodø er vel det sterkeste argumentet som finnes for å begynne med videodømming.
Den eneste jeg vet om som forsvarer avgjørelsen er jo han selv. Hvilken jævla feiging som ikke tør innrømme feil.
At han er trønder er mer en forklaring enn en unnskyldning.  :evil:
ndelig SERIEMESTER

Go Up