• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

kan vel si farvel til roayl leauge...

Started by Hansakongen, September 19, 2004, 18:52:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Etter denne poengdelingen her vil vel jeg si.... farvel til royal leauge for denne sesongen mest sansyelig =(... men har da lov Ã¥ enda hÃ¥pe pÃ¥ plass men ser mørkt ut nÃ¥ gitt =(... Det eneste vi kan hÃ¥pe pÃ¥ er Ã¥ vinne cupfinalen seier vist vi kommer sÃ¥ langt da  :?

HaterRævBK

vinne cuppen og ta igjen d tapte neste år;)
S slaur.....

Geir

Sånn gar det når de setter bartefolk til å dømme. Alle unntatt Krokleif så jo at Soma tok ballen
ndelig SERIEMESTER

Ole Brom

Quote from: "Hansakongen"Etter denne poengdelingen her vil vel jeg si.... farvel til royal leauge for denne sesongen mest sansyelig =(... men har da lov Ã¥ enda hÃ¥pe pÃ¥ plass men ser mørkt ut nÃ¥ gitt =(... Det eneste vi kan hÃ¥pe pÃ¥ er Ã¥ vinne cupfinalen seier vist vi kommer sÃ¥ langt da  :?

Vinner vi mot Lyn hjemme har vi kansje et overtak på de men det er mange om beinet om 4 plassen. 2 0g 3 plassen er nok kjørt..

sekto

MÃ¥ bare fÃ¥ ut frustrasjonen nÃ¥.. Royal League kan vi nok vinke farvel til, men ALDRI i livet om det var straffe til Glimt!! Soma gÃ¥r rett pÃ¥ ballen og tar den først, sÃ¥ snubler Glimtspilleren over beina hans.. Inkompitent dommer! Til og med eg kunne se det ikek var straffe pÃ¥ et 3 sekunders klipp pÃ¥ TV.. Herregud..  Stig-Rune Krokdal kan brenne lenge!!

cyp

Kommer den kødden på stadion ska han få høre det!! helvete heller
elt O e snobbete!!

Belfort

Redigert av webred:

Hvis folk vil ha telefonnummeret til dommeren kan de saktens ta seg bryet med å slå det opp i telefonkatalogen selv.

Hansakongen

JAja det er bare et bevis for at han dømmer slik han gjør... hører at rosenborg fÃ¥r bank av Odd... synes vel kanskje at brann blir sÃ¥ nærgÃ¥ende at ikke pokalen skal fÃ¥ komme til bergen for en gangs skyld... Han tenker nok sikkert pÃ¥ Ã¥ redde rosenborgs ære i tippeligaen :twisted:  :twisted:

Ut med trønderpakket inn med kua :twisted:  :twisted:

eksilbergenser

Brann er vel uansett ikke i nærheten av noe medalje i år....trist men sant :(
lt for Brann!

enavgutta

Det hele topper seg med Lyns seier mot Tromø. ....fin søndag

Nixon

TV2 viste nettopp straffe-situasjonen flere ganger. Ingen tvil om at Soma tar ballen. Men bartedommeren står på sitt. Fordømt!
Rød makt på Hansa!

BL

blir forbanna når eg tenker på kor mye denne "dommeren" kan ha kostet brann... både når det gjelder opplevelser og penger
Hansa-
Felt Z

enavgutta

At fyren ikke kan innrømme en så soleklar feil er helt utrolig ! Dette er rett og slett forkastelig ! Selv eneste nogenlunde gode dommeren i Norge Terje Hauge kan innrømme feil.

Go Up