• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

En løsning på fjortisproblemet?

Started by sekto, September 19, 2004, 16:28:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Erik

Har vi ikke MAST nokk om dette no??? dette begynner og minne om et fjortis forum!!!!!!!!!!!

sekto

Jeg skrev rett før dette egentlig akkurat det samme i en annen tråd her, men her kommer mitt forslag til en endelig løsning så debatten kan ta slutt.

Brann-jento

det er en tåpelig debatt uansett....
viss dere er i tvil får dere gå å studere hvem som synger!!
eg er hverfall en av de.. og e jente!
lem fra Hanne (Brann-jento)

sekto

Det er ikke det som er debatten her.. Kom med en kommentar til forslaget på løsning, eller kommenter en annen diskusjon. Temaet er en evt ungdomsavdeling for å bedre stemningen..

BL

Quote from: "Erik"Har vi ikke MAST nokk om dette no??? dette begynner og minne om et fjortis forum!!!!!!!!!!!

dette er og har alltid vært et fjortis forum
Hansa-
Felt Z

TcK

herlighet folkens. forslaget var ikke dumt, men som med mye annet krever det fravær av latskap for å fungere, og da har vi et problem kan du si.

at kommentarer på denne problemstillingen kommer fra fjortisser er jo greit. :) dere får ha en fin kveld, så godt det lar seg gjøre.

tck
Jesus elsker alle barna

monzilla

Les enkelte av svarene sekto fikk, så skjønner dere hvorfor dette er et fjortissforum. Erik, du kan være så gammal du bare vil, fjortiss er ikke en alder, det er en tilstand. Her kommer sekto med et godt forslag men neeeida. God bedring!

Go Up