• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

I dag forventer vi seier...!

Started by HaterRævBK, September 19, 2004, 12:11:41 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

no e det på tide at brann klarer å få med seg 3 poeng... uten det i dag er det bare å glemme RL-cupen og 4 plass.
Håper også at Bengt får sitt lille gjennombrudd i dag mot laget som fant denne mannen...
S slaur.....

Erik

Sånne supportere som deg kan vi sende over fjellet og heie på landslaget..."forventer seier" faen så sløkket... Forventer det min klubb klarer... klarer de ikke 3 poeng så klarer de ikke det..

Daniel

Kan ikke se hvorfor man ikke skal kunne forvente seier nå etter alle de spillerkjøpene som har blitt gjort, man SKAL kunne stille forventninger uten at man er sløkket. Det er jo det som er artig med fotball, man begynner kampen med høye forventninger og om de innfrir er det ekstra artig, om man ikke kan forvente noe hva er da vitsen med å følge med?

Henningen

Enig med deg der, Daniel. Det bor mye i årets Brann-lag, og det vet vi alle sammen. Derfor tror jeg de fleste etterhvert forventer at de innfrir og viser hva de virkelig kan.
Glimt kommer rett fra kamp, og er sikkert litt slitne i beina enda.
3 poeng idag!!

Erik

Nye spillere ja... NYE spillere... tar jo for faen tid før de kommer inn i systemet... er dere så firkantet???

Daniel

No må du roe ned på Amfetaminen Erik. De er jo kjøpt for å gå rett inn på laget, derav den høye prisen.

Erik

Selvom de er gått rett inn på laget tror du virkelig at alt skal klaffe da??? hmm

KennethS

Noen som vet om Kvisvik og Ophaug e med til Bodø? hvis Martin K skal spille venstrekant blir eg kvalm og dårlig og kommer sikkert til og spy under hele kampen.
tå på Brann

Daniel

Skjønner at det kan ta litt tid til å få drillet et lag skikkelig men spillere i denne klassen skal ikke bruke lang tid på det så man skal kunne forvente at de presterer i alle fall bør innsatsen være på topp!!

cyp

Hehe kenneth! Brann laget idag kommer nok til å få en del forandringer om ikkje Kvisvik eller Ophaug e med....blir spennende!
elt O e snobbete!!

DrMeland

Eg forventer at vi gjør en bedre kamp enn mot Stabæk. Eg forventer at spillerne kjemper om hver eneste ball og at de gir alt for å ta med seg poengene hjem til Bergen. Gir de alt er jeg fornøyd!
rMeland

enavgutta

Jeg tror poengdeling er realistisk og kampen om Royal Leagueplass knalltøff for Brann.

ThomasC

Helt enig med DrMeland.

Jeg forventer ikke seier, men jeg forventer at de legger ned en innsats de kan være stolt av. Taper de da, kan de i hvertfall si: "Vi gjorde vårt beste, men det holdt ikke i dag."

Om de derimot taper pga av manglende innsats, som mot Stabæk, DA har vi som supportere all grunn til å være forbanna.
Man kan forvente innsats, ikke seier.

Thomas.

Erik

Raymond Kvisvik har ikke blitt far og er derfor igjen i Bergen, mens resten av Brann-troppen skal møte Bodø/Glimt i Bodø.

Xminator

Dette er en av de kampene der jeg ikke forventer seier :p Nyinnkjøp eller ikke.

Jeg forventer innsats. Og håper som pokker vi vinner.

Nå må de vurdere keisersnitt så vi får Kvisvik i semifinalen ;)

Brann e livet mitt :)

Håper guttene klarer å dra i land 3 poeng i denne kampen, de trenger virkelig de 3 poengene for å henge med. Bra at ham kam tapte i går då :) Vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste. HEIA BRANN
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

eXploSer

Nixon

Quote from: "eXploSer"Hohoho Web-tv er min venn.

Ikke min. Har betalt 50 spenn til NRK. Men får jeg bilde? Neida!
Rød makt på Hansa!

eksilbergenser

Web-TV suger! Hvis jeg prøver å streame med høyere kvalitet enn 600kbps hakker det som bare f***!! Alt fryser, spesielt i viktige situasjoner! Heldigvis får jeg det gratis, hadde faen ikke gitt et rødt øre for noe som ikke funker!
lt for Brann!

Go Up