• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Klovner på Posten?

Started by Skumling, September 19, 2004, 10:37:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Skumling

Ser at det står om billettrøbbel til semien på forsiden. Jeg vet ikke hva det refereres til, men jeg hadde en stri tørn med å få tak i billetter på Posten selv. På Sandsli fikk jeg beskjed om at de ikke lenger solgte billetter til Branns kamper. Det gjorde meg såpass paff at jeg gikk hjem igjen. Senere kom jeg til å tenke på at den funksjonæren sikkert ikke hadde peiling på fotball og trodde kampen gikk i Bergen. Så da prøvde jeg på Nesttun. Men nei, heller ikke der solgte de billetter til Branns kamper. Først da jeg begynte å hinte om at kampen gikk i Bærum, gikk vedkommende noe tvilende med på å sjekke det opp. Og ganske riktig, de hadde visst billetter likevel. Og snipp snapp snute, så var eventyret ute.

KennethS

Quote from: "Skumling"Ser at det står om billettrøbbel til semien på forsiden. Jeg vet ikke hva det refereres til, men jeg hadde en stri tørn med å få tak i billetter på Posten selv. På Sandsli fikk jeg beskjed om at de ikke lenger solgte billetter til Branns kamper. Det gjorde meg såpass paff at jeg gikk hjem igjen. Senere kom jeg til å tenke på at den funksjonæren sikkert ikke hadde peiling på fotball og trodde kampen gikk i Bergen. Så da prøvde jeg på Nesttun. Men nei, heller ikke der solgte de billetter til Branns kamper. Først da jeg begynte å hinte om at kampen gikk i Bærum, gikk vedkommende noe tvilende med på å sjekke det opp. Og ganske riktig, de hadde visst billetter likevel. Og snipp snapp snute, så var eventyret ute.

Det samme fikk en kompis av meg beskjed om, Men han jobber personlig i posten så han bare ba hun kjerringen taste inn og vips 8 billetter rett ut av printeren :D

ps syntes det e en skandale at brorparten av posten's ansatte ikkje vet at Brann spiller semifinale i cupen engang.... og disse får cupfinale billetter ??? pga posten e sponsor eller noe??? SKANDALE!
tå på Brann

Go Up