• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kvisvik ikke med til Bodø?

Started by Xminator, September 17, 2004, 12:46:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Nå må pinadø madammen til Raymond presse på litt her :p
Ophaug er i samme situasjon.

Charlie Miller og McAllister er skadet, og Walde/Tenden tar plassen i troppen.

Nixon

Dette kommer ikke Ivar Hoff til å like...

Men hvem skal spille på venstrekanten da?
Er Storesund med i troppen? Han var ikke med sist. Kunne vært gøy å se hva han kunne utrettet. Men kjenner jeg Mjelde rett blir det vel Ystaas.
Rød makt på Hansa!

monzilla

kunne ha prøvd å flytte hanstveit opp på venstresiden. Tror han kunne ha gjort en god jobb der, jeg

Nixon

Har vært inne på samme tanke. Tror også at han kunne gjort en god jobb. Men det er noe med å la folk spille der de er vant til å spille. Og med Hanstveit på backen har vi to som kan skape noe på venstresiden. En ny back vil kanskje ikke klare å gjøre det samme. Og da må hanstveit gjøre alt selv.
Rød makt på Hansa!

Ã?ge

Blir vell Walde eller Thomas Lund

cyp

Kan bli spennende å teste ut spillere, men skulle gjerne gjort det i en treningskamp og ikke en så viktig kamp som dette...men men, ingen barn - ingen kamp...press på Fru Kvisvik!
elt O e snobbete!!

KennethS

Quote from: "Nixon"Dette kommer ikke Ivar Hoff til å like...

Kem i helvete bryr seg om Ivar Hoff? Fyren e totalt patetisk
tå på Brann

Kruxleiven

Hoffer'n er er under hard kritikk uten grunn. Han er kritisk mot alle. Til og med sitt eget elskede Lillestrøm. Mannen er en fargeklatt som trengs i norsk media.

Om vi er uten Kvisvik, hvem skal da spille venstrekant? Storesund? Mjelde, bygg opp skikkelige reserver til de som har førsteplass på laget!

Xminator

Sæternes og Ystås på topp, Winters som hengende spiss.

Resten i forsvar og slå langt.

Ole Brom

Mjelde antydet i dagens BA at Knudsen spiller fra start. Ophaug er og så tvilsom pga fødsel.

Zander:)

Nixon

Quote from: "Zander:)"Tjohei at mac er skadet :D

Kan ikke fatte og beripe at man kan ha denne holdningen dersom man elsker Brann. Greit nok at han ikke holder nivået enda. Noe jeg tror både han og Mjelde vet veldig godt. Derfor er han bare innbytter for tiden. Men har spilt bra og skårt en del mål for 2. laget. Så potensialet er absolutt til stedet.
Saken er jo den at han blir jo ikke bedre av å bli skadet. Og at noen kan finne glede i det kan jeg som sagt ikke fatte og begripe. En skam er det!
Rød makt på Hansa!

Skumling

Uten Kvisvik mister vi 90% av kreativiteten i dette laget. Da er det bare å krysse alt man har og håpe Winters løper stopperne til Glimt i senk og at Sæternes finner formen mot gamle lagkamerater. Men enten Kvisvik spiller eller ei har jeg svært liten tro på seier her.

cyp

Tro må til for å vinne....får håpe spillerne har litt mer tro enn hva du har da. Jeg beholder troen til dommeren blåser av kampen.
elt O e snobbete!!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Kruxleiven"Hoffer'n er er under hard kritikk uten grunn. Han er kritisk mot alle. Til og med sitt eget elskede Lillestrøm. Mannen er en fargeklatt som trengs i norsk media.

Fargeklatt??!! Fargeklatt meg opp der solen aldri skinner. Hvis den kvalme Hoff er en "fargeklatt" har den betegnelsen mistet all betydning for meg...

Hvis dette er en gjengs holdning står ikke verden til påske.

Stoffi

Ystaas har rett og slett ingenting å gjøre i eliteserien.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Zander:)

Quote from: "Nixon"

Kan ikke fatte og beripe at man kan ha denne holdningen dersom man elsker Brann. Greit nok at han ikke holder nivået enda. Noe jeg tror både han og Mjelde vet veldig godt. Derfor er han bare innbytter for tiden. Men har spilt bra og skårt en del mål for 2. laget. Så potensialet er absolutt til stedet.
Saken er jo den at han blir jo ikke bedre av å bli skadet. Og at noen kan finne glede i det kan jeg som sagt ikke fatte og begripe. En skam er det!

jeg elsker brann, men sier bare at Mac har ingenting på en fotballbane og gjøre !

Nixon

Quote from: "Zander:)"
Quote from: "Nixon"

jeg elsker brann, men sier bare at Mac har ingenting på en fotballbane og gjøre !

Ja nå husker jeg deg. Det var du som oversvømte dette forumet med anti-Mcallister synspunkter etter hjemmekampen mot Molde...
Rød makt på Hansa!

Digg Jan

Big Mc er enda ung, gi mannen litt tid, han har det i seg, det har vi sett, neste år blir han super reserve.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Tois

Big Mac utlån til Løv-Ham, som holde på å opprykk til 1.div!!

andreas27

oppdal-knudsen-bjarnason-soma-hanstveit-sanne-scharner-haugen-guntveit-sæternes-winters!

skal ikke være noe stort problem for cato å spille venstrekant, mannen er jo blitt flyttet rundt på banen i hele år!

knudsen kan back plassen!

Storesund bør være med i troppen!

Go Up