• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Robbie Winters.. -Helstad sangen (trenger vi noe mer?)

Started by eXploSer, September 16, 2004, 15:22:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eXploSer

Jeg er lei av "Robbie Winters *klapp klapp klapp*" og synes nesten synd på Robbie selv som ikke har fått noen sang.. Så hvorfor ikke bare innføre noe så simpelt som helstad-sangen?

Vi har Robbie Winters
Vi har, vi har Robbie Winters
Vi har Robbie Winters
Vi e Brann

Seriøst, det trengs ikke så mye mer..

cyp

Enig! Trengs ikke nødvendigvis være mer komplisert enn det. Mye bedre enn Robbie Winters *klapp klapp klapp*.
elt O e snobbete!!

DonCorlione

It's a goal Robbie Winters
What a goal Robbie Winters
We're walking along
Singing a song
Walking in a Winters-Wonderland

Hørte den på Bryne kampen... hørtes jævlig grei ut + at Robbie sier jo at ha ikkje kommer te å lære norsk så korfor ikkje gi han en sang han forstår ?
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Mr_Soma

Quote from: "DonCorlione"It's a goal Robbie Winters
We're walking along
Singing a song

Hørte den på Bryne kampen... hørtes jævlig grei ut + at Robbie sier jo at ha ikkje kommer te å lære norsk så korfor ikkje gi han en sang han forstår ?

Synes denne sangen her er noe av det mest geniale på lenge -
Og du trenger ikke ha all verden med engelskkunnskaper for å få det til å låte bra!

Tror ikke det blir store forskjellen for Robbie om vi fremfører den sterile "Robbie Winters *klapp klapp klapp*" eller denne Helstad versjonen.

Men noe som "treffer" han er denne engelske versjonen.
Vi prøvde mot Bryne,men det var heller laber respons grunnet manglende kjennskap til sangen.

Her mener jeg rett og slett at det bør PRINTES!

XPen

For min del, så liker jeg ikke "helstad" sangen. Det er veldig vanskelig å få "guff" med den melodien.

Men winters-wonderland var kanon!

TcK

mr_soma, winterswonderland skal, etter min mening, være blant de første uinnførte sanger som skal til printeren. Stod ved siden av en liten gjeng som fyrte og fyrte på den, helt til de rundt sang med.. Det høres ikke særlig kraftig ut, ettersom vi ikke var så mange som sang, men det var noe spesielt over den..

...walking in a winters wonderland. *nynne*

tck.
Jesus elsker alle barna

cyp

Eg synger med hvis den dukker opp, men kala melodi e det?
elt O e snobbete!!

Barode

Quote from: "cyp"Eg synger med hvis den dukker opp, men kala melodi e det?

Det er Winter Wonderland, en amerikansk julesang om jeg ikke tar helt feil. Ble syngt av bla. Bing Crosby

Mr. Walde

Theres only one Robbie Winters
Only one Robbie  Winters
singig a song walking alone
Walking in a Winters Wonderland

sammme mel som theres  a goal .......

ka syntes dere

Bombefar

sekto

Mr. Walde: har foreslått en norsk versjon på samme melodi som ble sånn halvveis varmt mottatt..

Egentlig det samme hva vi tar, bare vi tar noe nå.. Sesongen er jo snart over!

DonCorlione

da mener eg at vi tar denne:

It's a goal Robbie Winters
We're walking along
Singing a song

eg synes den e bedre en den andre versjonen

sekto

Vi er norske, syntes vi da burde synge på norsk. En stor del av SS og BBB feltet vet jeg mener at engelske sanger er noe som burde tilhøre fortiden..

Gjentar mitt forslag:

Det er kun eeeen Robbie Winters
Kun eeeen Robbie Winters.
Med vilje av stål,
putter han mål.
Robbie Winters han er helten vår.

KennethS

Enig med Sekto, vi sang engelsk på 90 tallet og de fleste ble enig om at det måtte det bli slutt på. Nå har Robbie vært i norge noen år og skal fortsatt være her noen år da kan han for faen meg lære seg norsk.
Dessuten kunne ikkje Solis et ord norsk heller ,men han ville vite ka vi sang til han og ble glad fordet selv om vi ikkje sang på spansk eller ka de snakker der nede.
tå på Brann

brannsupporteren:-D

walking in winters wonderland syns jeg er best, den vil slå an bare vi får den rundt til folk, og de får den på plass, pluss som nevnt tidligere her , den vil treffe han litt mer siden det er på hans eget språk....dessuten tror jeg at han ville følt seg litt mer satt pris på hvis han visste at vi gadd å gjøre det "ekstra bryet" med å lage en sang han kan forstå...sier ikke at han ikke ville følt seg satt på pris på hvis vi hadde en norsk sang da men dere er med på tankegangen sant? :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

TcK

for en gangs skyld folkens, drit i språket. winters wonderland er ganske enkelt den beste winters-sangen i skrivende stund.

dra den i gang.

tck
Jesus elsker alle barna

Brann-Peter!

jeg kom til å tenke på: "Vi e Brann Bergens Stolthet"..........
..... Theres only oone robbie winters  --  only oone robbie winters
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Nixon

Nå har vel Winters vært i Norge såpass lenge at han burde skjønt det om vi så sang på nynorsk.
Rød makt på Hansa!

sekto

Syntes egentlig argumentet at vi skal synge på engelsk for Robbie er rimelig tynt. Da må vi i så fall legge på litt skotsk dialekt!

Så vil jeg gjerne foreslå at Scharner får en tysk/østeriks sang eller hva det blir, og hva med en ekte islandsk sang til Bjarnarson? De hadde nok følt seg verdsatt de også da..

Det kunne jo også kanskje da vært en ide å tilrettelegge sangene til "morsmålet" til de norske spillerne også, litt vossadialekt, litt sørlandsk, så tar vi å synger som Sidebrok for Soma. (Vet ikke nøyaktig hvor Sidebrok egentlig er fra, men høres nogelunde likt ut)

Sier ikke dette for jeg på død og liv skal ha min sang innført, den beste skal på plass, men tror at det kommer til å bli lunkent mottatt blant de litt mer etablerte supporterne om vi skal prøve oss på engelsk..

Vi må klare å finne en norsk sang, og i hvert fall klare å være mer originale enn å stjele en sang som sikkert har følgt Winters siden han var juniorspiller hjemme i Skottland..

DonCorlione

bernu

HANSA - Z

Go Up