• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Aldri mer sitte/ stå andre steder enn ss og hansa!

Started by HaterRævBK, September 14, 2004, 15:43:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

no var eg så heldig (trodde eg) å få en gratis billet ved siden av vippen... her satt eg under tak og gledet meg til en stor kamp...
noe storkamp ble d ikke, men d som irriterer meg mest var alle de gamle bøndene som satt der og sutret... noen ganger når stemningen var bra og publikum reiste seg(burde reist seg)... så var d så og si bare eg som stod der! men dette brydde meg ganske lite helt til en sur gammel mann begynte å slenge med truten om at måtte sette meg ned pga han så ingentig...!
har aldri før hatt så mange daffe, grinete suportere (om man kan kalle dem d) rundt meg... deffor sier no bare eg: hold dere unna de stedene om dere så får bunker med gartis billetter...!
S slaur.....

cyp

Eg har hatt partoutkort på felt O i år og dag, men igår sto eg på SS...makan til forandring. Som signaturen min tilsier e felt O vanvittig snobbete...kun eg som åpner kjeften der borte og en kompis lengre oppe. Hansa funker, men ellers er det kun på SS det er liv!
elt O e snobbete!!

Ole Brom

Dette er vel ikke noe nytt ? Stemningen på sitte ved vippen har i årrekke vært lik NULL. Er såvidt de gidder å klappe og på "reis opp" er det sirup deluxe !

All honnør til Hansa som virkelig har våknet og er blitt en skikkelig stemningsskapende tribune. Er helt konge å høre når Hansa starter sanger og sangene ruller mot SS !

Nei, det vil ta årevis før vi får med den gjengen der borte !

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Nei, det vil ta årevis før vi får med den gjengen der borte !

Vi får vente på en naturlig avgang. De dør vel ut om noen år!:)
Rød makt på Hansa!

Syng for Brann

Nei, det vil ta årevis før vi får med den gjengen der borte ![/quote]

Det tar nok en stund.   !

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Brann-jento

Eg har bare stÃ¥tt pÃ¥ ss felt c og hos bataljonen, og kunne aldri tenkt meg Ã¥ stÃ¥/sitte noen andre plasser en hos bataljonen. Enkelt og greit fordi at d e BBB som skaper liv. PÃ¥ stabæk-kampen inne pÃ¥ ss var det noen som ba folk rundt oss om Ã¥ holde kjeft! hallo! er du pÃ¥ ss, fÃ¥r du finne deg i at folk skriker! og pÃ¥ andre siden av meg stod to stk og pratet pessimistisk, og dritt om spillere hele kampen... men ropene/sangene var de ikkje med pÃ¥.. skjerpings te dere!!  ta drittpreiket en annen plass, eller la ver Ã¥ si det!!

SK BRANN 4-EVER!! Forever SS og BBB!!
lem fra Hanne (Brann-jento)

Go Up