• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Det regner!

Started by Nixon, September 13, 2004, 08:58:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa!

Skumling

Samme her. Regn og flomlys er en herlig kombinasjon. Viktig at vi drar i land en seier i kveld så vi holder følge med VIF i medaljekampen. Går det an å håpe på årsbeste både på banen og tribunen?

enavgutta

Hmm.. HÃ¥per ikke  for mange blir hjemme pÃ¥ Canal+ sofaen sin, men det er jo typisk nÃ¥r været er slik. Blir neppe noe mer enn 10 000 pÃ¥ tribunene i dag, desverre.

Erik

Det kommer over 10000 tror jeg, men mangen holder seg nokk hjemme, men det er jo surt og kaldt så vi får holde stemmningen oppe;)

Nixon

Veldig glad for at jeg sitter såpass høyt som rad 16 på Z. Og utrolig glad for at jeg ikke er bortesupporter... Da hadde jeg sterkt vurdert min egen Canal+ sofa.

Men en 12.000 bør det vel komme. Regn burde jo ikke skremme vekk bergensere når man kan få ta en titt på en kommende midtbanegeneral for første gang.
Rød makt på Hansa!

bitta

Faktisk syns jeg det er mye mer fristende å gå på stadion enn å sitte hjemme å se kampen på tv selv om jeg står i motsvingen (og sikkert hadde fått med meg mer på tv) og det ikke er tak noen steder!! Men det har vel noe med stemmningen å gjøre:o) Håper den blir bra selv om været er dårlig!! Finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær;o) Så sånn er det!!
itta savner Olof!

hjallisen

i og med at det er allerede solgt over 10000 billetter så tror jeg det blir en ca 12000 idag-regnet ødelegger, men på en eller annen måte har stemningen alltid vært bra i regn og flombelysning...

Gleder meg
ed beina plantet på bakken

BrannMann

Hvis man vurdere å holde seg hjemme pga litt regn så må det være noe galt.. det kribler i hele kroppen, gleder meg så sinnsykt.. hadde gått selv om stormen Ivan kom
jokomelk og brød og seriegull!!!

eXploSer

Quote from: "BrannMann"hadde gått selv om stormen Ivan kom

Vel, DET hadde du ikke, for enten hadde du vært for redd, ellers hadde brannspillere blitt evakuert, sÃ¥ det hadde ikke vært vits.  :D

Hansakongen

Ja ser nok at det regner i dag ja... men men det er vel ikke noe fiende for oss som bor i regnbyen bergen.... jeg gÃ¥r for reprise av 8-1 seieren for noen Ã¥r tilbake i dag...  hadde vært noe det da :lol: =).... ingen lag vil vel tape 2 tv sendte kamper 8-1 pÃ¥ noen sesonger vel  :lol:

HaterRævBK

Quote from: "Skumling"Samme her. Regn og flomlys er en herlig kombinasjon. Viktig at vi drar i land en seier i kveld så vi holder følge med VIF i medaljekampen. Går det an å håpe på årsbeste både på banen og tribunen?

Går sikkert an å håpe på årsbeste på banen, men noe årsbeste på tribunen mot stabæk i regn og ukedag er glemme sak;)
kommer eg, men i dag blir d hansa....
S slaur.....

KennethS

Scharner sier jo han liker og spiller når det regner :D får håpe ballen går fort fra spiller til spiller før "landslagskeeper?" Jon Knudsen må hente ballen ut av nettet. Tør eg tippe 5-0? :D
tå på Brann

Go Up