• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ny sangt til SkBrann!

Started by Syng for Brann, September 12, 2004, 18:29:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Syng for Brann

Melodi: Kiss med God gave rock and roll to you.

Forslag:     Gud ga SKBrann te meg,
                 ga SkBrann te deg,
                 ga  SkBrann te ALLE!

Kan gjentas i det uendelige!

sekto

Aldri vært en stor Kissfan må jeg innrømme.. Så ikke trygg på denne melodien.. Noe sted jeg kan ha hørt den? Film, en reklame eller noe sånn? Evt noe sted jeg kan høre den på nettet?? Ellers får jeg vel bare laste den ned..

Syng for Brann

Quote from: "sekto"Aldri vært en stor Kissfan må jeg innrømme.. Så ikke trygg på denne melodien.. Noe sted jeg kan ha hørt den? Film, en reklame eller noe sånn? Evt noe sted jeg kan høre den på nettet?? Ellers får jeg vel bare laste den ned..

Jeg finner melodien veldig fengende!  ;-)   Tror det ville blitt bra trøkk med denne på stadion!

Christian

Melodien er bra, men eg er usikker på kordan SS vil takle tomrommet mellom hver gjentaking. I originallåten er det litt mellomspill - vanskelig å starte rett på igjen. Trenger ikkje være et problem.

Og så er siste ordet "alle" en stavelse for kort i forhold til "everyone", og vanskeligere å synge leeeeeenge. Kva med å endre siste linje til:

"ga Sk Brann til alle mann!" (lang "a" i Brann og delvis i mann).

Her kan en forøvrig høre utdrag av låten:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/clipserve/B000001FZP001005/202-8059280-3565448

Syng for Brann

Den er jeg med på, Christian

Mr. Walde

hva med denne sangen.

Melodi: Tree lions' 98 Footballs coming home.

når Vi  skal hjem
når Vi  skal hjem
då skal vi hjem med tre poeng

kan synges i det uendelige.

ja til sang gruppe

XPen

Den var vel egentlig lite fengende!

Brann-Peter!

et veldig bra forslag, mr walde... denne er fengende og skaper helt sikkert stor stemning, og så hadde det passet med hopping og vifting med skjerf..:) :) ...  liker også forslaget ditt, "syng for Brann".. holder på å laste ned melodien.. sikkert bra den...:)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Brann-Peter!

Quote from: "XPen"Den var vel egentlig lite fengende!

JO! den var det... bare syng den et par ganger så skal du få høre..

Alt for Bergen, Alt for Brann..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Go Up