• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vi blir nummer fire (visstnok...)

Started by Nixon, September 11, 2004, 10:44:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=NW0XJWLMDKZ53QFIMUDSFEQ?articleID=67357

Noen genier har sett inn i fremtiden og funnet ut at Brann blir nummer fire i årets sesong. Og skal dette slå inn taper Brann f.eks. mot Stabæk på mandag. Noen bedre?
Rød makt på Hansa!

_owenz_

QuoteNoen genier har sett inn i fremtiden og funnet ut at Brann blir nummer fire i årets sesong. Og skal dette slå inn taper Brann f.eks. mot Stabæk på mandag. Noen bedre?

hehe.. ser ut til at BT har litt for mange sports jouralister... men... Spørsmålet er jo om det pleier å bli slik hvert år, dvs at de syv siste kampene vår sesongen endte med like mange poeng i de syv siste kampene høst sesongen. For Brann sin del i 2003 så stemte jo dette ikke. Hvis det viser seg at det aldri er slik at dette stemmer f.eks 20 år tilbake i tid. Så er jo denne artikkelen rett og slett Spam.  Hva er det de egentlig baserer seg på at dette skal stemme?

owenz

viks

Tror vi slår Stabæk i helgen men med LSK, TIL, BG og FFK igjen borte så kan det bli tøft og klare noe bedre enn 4 plass spør du meg, selv om JA jeg og drømmer om gull. Stabæk, Viking og Lyn bør alle være overkommelig hjemme, men tror dessverre ikke at vi plukker mer enn 3 poeng borte i de 4 siste. Da kan det bli vanskelig å klare noe bedre enn 4 plass..

Uansett så mener jeg det er ett fett om det blir 3 eller 4, selvsagt så varmer det med en medalje, men det er RL og E-cup som gjelder, og som gir penger i kassen...

Cupfinale er jeg 60% sikker på...

Håper jeg tar feil i mine spådommer, men tror vi skal være fornøyd med 4 plass..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Hansakongen

joda ser jo ikke så negativ på å få en 4 plass i serie sammenheng, men skulle da aller helst sett for meg brann på 2 plass + cupfinale seier og CL kvalik neste høst =).... så må vi satse på at POL& co for litt sving på undervarme på staddaen neste sommer =).....

Er det noen som har begynt å bli litt pesimister her eller??? og har mistet troren på både sølv og CL kvalik neste høst da??? :shock:

Go Up