• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Strilene - Brann

Started by Kararay, September 09, 2004, 17:39:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Strilalaget som e satt sammen og spiller mot Brann i dette øyeblikk ligger under 1-7 mot Brann.
Målscorere Brann:
Klock
Ysaas!!!! x 3
Scharner
Sanne
Sæternes

Målscorere Strilen:
Roy Pettersen
Det er spilt ca 48 min...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Kararay

ble litt overrasket selv der ja men det står :  

10 min. 0-2 KRISTIAN YSTAAS. Tom Sanne gjør forarbeidet på høyrekanten, legger ut til Ystaas, som vender og setter ballen kontrollert i nettet.

35 min. 0-5 KRISTIAN YSTAAS. Vossingen løper fra alt og alle og plasserer ballen i mål.

38 min. 0-6 KRISTIAN YSTAAS. Soma header en corner inn igjen i feltet og Ystaas ekspederer den i mål.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Ole Brom

Quote from: "Kararay"

35 min. 0-5 KRISTIAN YSTAAS. Vossingen løper fra alt og alle og plasserer ballen i mål.

hahah DET hadde vært litt av et syn ja !!! Må være alle sauene og kyrne han løper fra !! For løpe DET kan den mannen ei !!

Erik

Er jo bare mot striler og bønder han klarer og putte på da...

Nixon

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Kararay"

hahah DET hadde vært litt av et syn ja !!! Må være alle sauene og kyrne han løper fra !! For løpe DET kan den mannen ei !!

Vel, såvidt jeg husker løp han over halve banen og skårte på Stadion i år...
Rød makt på Hansa!

bitta

ja helt på slutten av kampen når det ikke er mye krutt igjen i beina!! så det så! håper han finner formen igjen snart!
itta savner Olof!

Nixon

Quote from: "bitta"ja helt på slutten av kampen når det ikke er mye krutt igjen i beina!! så det så! håper han finner formen igjen snart!

Hmm. Trodde det gjorde det mer imponerende?:)
Rød makt på Hansa!

Nixon

Hvordan gikk det til slutt?
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

arild

tror det ble 8-1... bengt putta på slutten....

Nixon

1-1 i andre? Da bør de helst ha byttet mange spillere. Håper Mjelde fant svar på en del spørsmål. Bl.a. hvem som blir makkeren til Scharner.
Rød makt på Hansa!

cyp

Synes det er veldig positivt at Ystaas scorer 3 og Sæternes 2. Særlig at Sæternes putter er en god nyhet, ettersom det er ham vi kommer til å bruke på topp sammen med godeste Winters. Håper Sæternes snart finner storformen og begynner å putte for Brann, selv om jeg innerst inne ikke tror han er i toppform før neste sesong. Da håper jeg også på å ha en veltrent Miller (helt seriøst :P) på plass i laget.
elt O e snobbete!!

Tom C

Nå har jeg selv vært MEGET kritisk til prestasjonene til Ystaas den senere tiden, da jeg synes han har vært forferdelig dårlig. Men jeg kan vanskelig se noen grunn til å slenge drit om han etter at han scorer tre mål i en treningskamp (dog selvsagt mot svak motstand).

Det lukter litt av den gode gamle syndebukk-mentaliteten vi Brann-supportere ser ut til å elske (ref Knudsen, og andre) Isteden for å jabbe om hvor dårlig Ystaas er og hvor mye flaks han må ha hatt for å score tre mål, kan vi vel heller glede oss over at han kanskje er på vei mot godformen? Må vel være en positiv ting at vi har flere alternativer på topp, som vet hvor målet står? Regner jo også med at vi håper at BIG MAC finner tilbake til de positive tendensene fra begynnelsen av sesongen, og at det ikke er alles mening at han bør sendes til 2-divisjon eller på første fly til Australia...? (som jeg har sett mange kommentarer om her inne.)

Ellers er jeg naturlig nok meget spent på å se hva Scharner står for på mandan... Men jeg tør ikke håpe på for mye, for da er bare sjansen for å bli skuffet ekstra stor.
Aldri mer Obos....

Christian

Tom C sier det bra.

Innrømmer gjerne å ha vært svært kritisk til Ystaas sine prestasjoner i det siste, men klarer då likevel å glede meg over at han putter mål i treningskamper. Folk ser ut til å ha glemt at fyren puttet i de fem (?) første kampene for Brann. Han har potensiale og vi er alle best tjent med så mange spillere i toppform som mulig.

KennethS

ifølge Ba scorte han 4 mål i gårsdagens kamp. Uansett så mener eg han e for pingle til og spille fast på Brann.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"ifølge Ba scorte han 4 mål i gårsdagens kamp. Uansett så mener eg han e for pingle til og spille fast på Brann.

En spiss kan være så mye pingle han bare vil dersom han skårer mål. Pingle kombinert med å ikke skåre mål er en dårlig kombinasjon. Men Brattbakk har vel bevist over flere år at man kan være pingle på et ganske høyt nivå! Så jeg tror ikke det skal være kriteriet for om man skal spille eller ikke.
Rød makt på Hansa!

KennethS

ystaas scorer ikkje mål i eliten, e evigheter siden sist, var vel mot Bodø? men uansett så betyr strile kampen ingenting.
tå på Brann

Christian

Så en spiller som ikkje har scoret mål på lenge skal aldri få sjansen igjen? Bra Brann ikkje tenkte sånn ang Winters...

At du syns Ystaas er pinglete er vel heller ingen god grunn til å holde han ute av laget, om han ellers leverer varene. For øyeblikket er vel Sæternes og Winters bankers uansett, så du kan nok ta det med ro.

Ole Brom

Quote from: "KennethS"ystaas scorer ikkje mål i eliten, e evigheter siden sist, var vel mot Bodø? men uansett så betyr strile kampen ingenting.

"strilekampen" betyr ingenting ?!! Tenk om man får selvtillit da ? Guts og innsatsvilje når man ser at laget gjør det bra ? Tenk så forferdelig om Ystaas får målteften igjen og starter å score mål igjen i TL ?

huff of huff, nei dette hadde vært ille gitt !!!

Go Up