• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NÃ¥r skal Mjelde forlenge?

Started by Ã?rnen, September 09, 2004, 10:37:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?rnen

I begynnelsen av forrige uke ble det sagt at Mjelde ville forlenge avtalen sin med Brann i løpet av uken. Og at det kun var små formaliteter igjen før de ville sette seg ned og underskrive en ny avtale. Dette har de sagt i hele år, men i forrige uke trodde jeg endelig at vi skulle få lagt denne ballen død. Det er ikke mer enn 3-4 mnd til Mjelde sin kontrakt løper ut. Jeg har tatt hele denne prossessen med stor ro, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli en smule urolig. Jeg vet at Brann trenger ro i rekkene foran en viktig høst sesong, og at slike spekulasjoner ikke er den beste medisinen. Men, dersom noen vet at Mjelde vil forlenge og har noen opplysninger. Så, fill me in.

Håper inderlig Mjelde forlenger snart. Mannen som har fått høytflygende bergensere til snakke om steg for steg....

Tom C

Eller stein pÃ¥ stein...  :wink:
Aldri mer Obos....

Nixon

Dersom det ikke blir en forlenging må det stå på Mjelde. Tror ikke Brann har noen planer om å sparke han. Jeg vet at Mjelde har følt at han har brukt for mye tid på trenerjobben i forhold til familen. Han har vel tre barn tar jeg ikke helt feil. Og det var en sak i media tidligere i år at Mjelde ville ha en dag fri i uken. Men om det er dette som har stoppet prosessen vet jeg ikke noe om.
Rød makt på Hansa!

Go Up