• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann nærmer seg Rvæbk på et sted i vertfall!!!

Started by Hansakongen, September 04, 2004, 00:44:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Leste i Ba`s nettutgave at brann bruker har brukt nesten like mye penger på spillere denne sommeren som det barteland har gjort... Det kan vel tolkes på flere måter vel? Tror nok de der nede POL & co ser at de må bruke penger for å oppnå resultater gitt=)....  Om de bruker like mye spenn før neste sesong som de gjore i sommer.... kanskje vi kniver på barteland om 1 plass neste sesong gitt=)...


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1235711.ece

Mr_Soma

Men så skal det også sies at kvaliteten på spillerne rosenborg henter er på ett hakk,om ikke to, høyere enn de brann henter.

Eneste som matcher, og hvor vateret står stabilt er Sæternes/Helstad.

Litt forskjell på

Tom Sanne/ Daniel Braaten
Fredrik Klock/ Mikael Dorsin,Robbie Russel
osv

Og "godeste" Miller synes jeg har vært helt bak mål, han skal gjøre mye bra for å kunne betegnes som ett varp. Som det er blitt sagt før så har nok POL & co kun sett CV'en hans.

Dette er jaggu med det nærmeste du kommer en blind date i fotballsammenheng....

janjan

Har sett på treningene at Miller har ekstreme ferdigheter. Holder han seg skadefri i vinter og vår kommer han til å være umulig å holde utenfor laget. Garantert!

Kagain

Så får vi se om disse regnestykkene svarer seg. I forskjell til andre Klubber har såvidt jeg forstår mesteparten av Branns kjøp blitt betalt av eksterne investorer, noe jeg vil tro er temmelig "unikt"...

Er fremdeles litt usikker på prisen på Scharner, men for all del, vi får se...

Tittis

Jeg håper for guds-skyld at Miller våkner fra dvalen.  Jeg har vell kun sett tendenser til taktisk tankegang og at han er god til å lese spillet. At han kan være i forkant av de fleste hendelser på banen. Men foreløpig virker det på meg som at han bare har det i hodet og ikke får det ut i praksis.

Håper han har mere å fare med når han kommer i bedre form... noe vi alle venter på. Sitter med en følelse av at Charlie ble kjøpt for å beholde Robbie.
Men må han som psykisk støttespiller til Robbie spille på banen? Kamptrening ja.. men .. jeg syns kampene er for viktige til å bruke som treningsøkter... La ham bli i GOD form før han slippes ut i kamp mener nå jeg.

Så sånn e' no det med den saken :)

:roll: Tittis :roll:

Nixon

Hadde Helge og Cato vært aktuelle til Ham-Kam-kampen hadde ikke han spilt. Man tar det man har.

Sånn er det med den saken:)
Rød makt på Hansa!

Go Up