• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Juniorkamp på søndag, Brann 2 på mandag?

Started by TcK, September 03, 2004, 11:58:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TcK

Ja, hva sier dere? hadde det ikke vært artig å gi "fremtiden" litt skikkelig støtte? selv skal jeg i alle tilfeller på fana-brann2 på mandag..

det kom 7000 på kvartfinalen mot bryne hvis jeg ikke husker helt feil.. hvorfor kan det ikke komme ihvertfall 700 når vi at på til slipper inn gratis?

tck..
Jesus elsker alle barna

GamleErik

Det er skuffende få som i det hele tatt bryr seg om at Sportsklubben Brann er mer enn førstelaget, selv stiller jeg nok opp og ser både juniorene og de nest beste forutsatt at ikke noe veldig viktig skulle dukke opp.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

bitta

Enig!! Dette er jo framtidens spillere forhåpentligvis!! Jeg tar turen på begge!! Det er jo gratis=) og i tillegg er det en uke og vel så det til neste Brann kamp!!
itta savner Olof!

janjan

I tillegg kan man få med seg trening, med nyankomne Scharner, på treningsfeltet kl 17. Dvs før juniorkampen søndag.

Helginho

Quote from: "GamleErik"Det er skuffende få som i det hele tatt bryr seg om at Sportsklubben Brann er mer enn førstelaget, selv stiller jeg nok opp og ser både juniorene og de nest beste forutsatt at ikke noe veldig viktig skulle dukke opp.

Du må jo forstå at ikke alle er like interessert i å se Brann 2 eller juniorkamper, ettersom Brann "1" holder meg mer enn engasjert nok..selvfølgelig er rekrutteringen viktig, men kanskje ikke å se på!
Hvis det gjør meg til en dårligere supporter så lykke til...

bitta

vil ikke kalle deg en dårlig supporter men hadde jo vært kjekt hvis det var fler som var litt engasjert!
itta savner Olof!

TcK

herlighet, det er ikke krav at du ser samtlige brann 2s bortekamper for å være en 'god' supporter..

det hadde dog vært artig å se noen folk på nesttun idrettsplass.. :D

tck
Jesus elsker alle barna

sekto

Tenkte meg opp for å se juniorene i cupen i dag.. Kanskje ta en titt på treningen, men hva betyr det der med "NB Dersom værforholdene skulle være helt umulige, er Krohnsminde reservearena for juniorkampen. "

Hva er helt umulig da? regn er vel standard i Bergen, så må jo være orkan, og sludd for at det skal være umulig.

Gresset påStadion er jo ikke det beste, så kan være de tenker på det, men er uansett litt kjipt å ta turen opp til Stadion (med buss for min del), så finne ut at de har flyttet kampen..

bitta

Tror ikke det skjer!! Det regner jo ikke ute. ennå.
itta savner Olof!

GamleErik

Quote from: "sekto"Tenkte meg opp for å se juniorene i cupen i dag.. Kanskje ta en titt på treningen, men hva betyr det der med "NB Dersom værforholdene skulle være helt umulige, er Krohnsminde reservearena for juniorkampen. "

Hva er helt umulig da? regn er vel standard i Bergen, så må jo være orkan, og sludd for at det skal være umulig.

Gresset påStadion er jo ikke det beste, så kan være de tenker på det, men er uansett litt kjipt å ta turen opp til Stadion (med buss for min del), så finne ut at de har flyttet kampen..

Det skal nok ganske mye til for at kampen blir flyttet, men hvis så skulle skje så er det jo bare en spasertur til Krohnsminde (hvis du møter opp for å se treningen til A-laget først så er det plenty med tid til å gå ned)

For de som ikke har snøring på hvor Krohnsminde er kan jeg jo vise til kartet her:
http://n3sport.no/Venue.asp?venueid=1091 (rett nok ikke helt up-to-date informasjon?)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Andrews

Tror jeg skal ta turen opp. Er sikkert moro for de unge og lovende at det vises litt interresse. Hvor sitter/står folk?

TcK

jaja.. da var jeg akkurat hjemme fra fana-brann2.. det endte 3-3, med scoringer av Mac  og Walde (2). Arve Waldes scoringer var meget pene, det ene på hodet etter en godt slått corner fra Storesund. Det andre var som tatt ut av en eller annen bok. Klock bryter i forsvar, fører opp til midtlinjen, slår ut til Mac på høyre, Walde løper ned mot høyre cornerflagg, og mottar en helt ok stikker fra Mac. Vender opp, skyter i steget, helt nede i lengste.

Deretter gikk det rett nedover. Første redusering kom riktignok på 0-2, etter passivt forsvarspill. Det virket som det bare raknet kollektivt. Vanskelig å legge skylden på enkeltspillere, selv om Mac ikke fikk til stort..  Walde og Storesund hadde dog noen pene kombinasjoner seg i mellom i perioder av kampen..

jaja.. da er vi klar for kamp den 13...

tck
Jesus elsker alle barna

Go Up