• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nadderud, et høl i bakken

Started by Geir, September 02, 2004, 13:58:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Geir

Ser ut som vi igjen skal bli henvist til den forbanna svingen på Nadderud under semifinalen. Vi må jo se over diverse løpebaner og neste i oppoverbakke fra det hølet i bakken.
Hva om vi tok en liten demonstrasjon, hvis det viser seg at det er dit vi må? F.eks. at alle tok med kikkerter. Kanskje Stabæklederne da kunne ta et hint.
For såvidt jeg skjønner skal vi presses sammen i svingen, mens stabækfansen (alle 10) skal spre seg rundt på resten av banen.
ndelig SERIEMESTER

Syng for Brann

Hadde vært kult med kikkerter, ja. ;-)

enavgutta

Undertegnede har vært "10 kroners svingen" tidligere og kan bekrefte for folk som ikke har vært der at man ser INGENTING av det som foregår på banen desverre. Dette stadionanlegget får vi bare håpe de tar med seg ned i 1. divisjon og blir der. En eliteserieklubb kan ikke være bekjent av så dårlige fasiliteter.

Nixon

Syns jeg hører den råtne stemningen allerede. Ikke lett å samkjøre noe som helst i en slik sving.
Rød makt på Hansa!

Mr_Soma

Jeg stemmer for at alle sammen teiper sammen to tomme doruller.... og bivåner oppvarmingen med disse-

Asker

Er det verre enn at BBB tar kontakt med Stabæk og forhører seg om vi kan sitte en annen plass en den svingen? For sitte må vi hvis vi ikke skal stå i svingen der.. Var på sabæk kampen vi tapte 7-1.. da fikk jeg sitte på langsiden ovenfor bærget. (bergensdialekten min er vel som stabæksupporterene sin)tror det kunne  blitt bra med oss på en langside og de på en annen. Hadde litt mer trykk.

Mr Moran

Er man ikke fornøyd med tildelt tribune, er det vel bare å ta for seg slik vi eksempelvis gjorde i Sogndal i `98.  :twisted:


Andrews

Buret vi har/hadde i klokkesvingen er vel heller ikke mye å skryte av...

enavgutta

Enig. Klokkesvingen ser ut som et eneste stort utedass. Håper det ryddes opp, Mastodonten fjernes og ny moderne sittetribune kommer på plass !

Nixon

Man står uansett mye nærmere banen i Klokkesvingen enn i svingen på Nadderud. Mastodonten blir nok fjernet før eller siden. Men inntil da er den faktisk en ganske så bra bortetribune etter norsk målestokk.
Rød makt på Hansa!

Go Up