• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin Knutsen

Started by Asker, August 31, 2004, 20:30:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Asker

Jeg syntes han har spillt anstendig i år jeg, ikke alle innleggene som er kanon, men nye bra. Nå syntes jeg han er en fin fyr å ha i troppen. Ikke noen første 11er men..

monzilla

jeg er uenig med at knudsen ikke er god nok til en fast plass i startoppstillingen. Fyren er god, men han sliter med et stempel på seg. Han gir alltid 100%, og de siste kampene han har spilt så har han ikke vært blant de dårligste.

Ole Brom

Knudsen har alltid hatt et "udugelig" stempel på seg. Men jeg mener han er dugelig for Brann. De siste 2 årene har han hatt framgang. Han er blitt mye flinkere til å se løsninger fremover istedet for å slå ball bakover og støtte. Han gir alltid 100 % på banen og gir seg aldri. Han får veldig mye ufortjent pepper ! Pepper kan han få når han blir 30 og ikke er gift:)

KennethS

Fyren har ingenting på Brann og gjøre, hvis Brann skal bli et topplag så e martin første mann ut døren.
tå på Brann

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kruxleiven

Jeg synes du skal legge til Knudsen i siganturen din KennethS. Så vet vi sikkert hva du mener om spilleren. :)  Nei, jeg er egentlig enig med deg. Han er ikke god nok. Har hatt fin form i det siste, men det er nok ikke lenge til feilpasningene begynner å florere igjen. Tror egentlig de fleste tippeligalagene har noe bedre enn han på høyresiden.

Xminator

Jeg ser ikke for meg ett gull-lag med både Martik Knudsen, Guntveit og Haugen på midtbanen.

Samtidig har jeg ikke problemer med å tro på ett gull-lag med 2 av de samme på midtbanen :p

B.B.

Knudsen e back!! På tide å få Ophaug inn som midtstopper no!

Som back syns eg Knudsen e et reelt alternativ. Som midtbanespiller e han det ikkje!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

viks

Quote from: "B.B."Knudsen e back!! På tide å få Ophaug inn som midtstopper no!

Som back syns eg Knudsen e et reelt alternativ. Som midtbanespiller e han det ikkje!


Opphaug som stopper? Der gjørn han jo mer skade. Nei, mener og at MK forsvarer en høyreback plass før Opphaug. Samtidig så virker det jo som om Monsen har fått det for seg at MK er kant.

Mener i hvert fall at han holder TL nivå på høyreback istedenfor Opphaug..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

enavgutta

Ja, sier meg enig. Knutsen viser kvaliteter. Rundingsbøyen er blitt en habil back/ kantspiller som er mye mer stabil en Ophaug.

andreas27

martin knudsen bør få starte som høyre back mot stabæk!
oppdal er brukbar men ikke noe mer!

andreas27

martin knudsen bør få starte som høyre back mot stabæk!
oppdal er brukbar men ikke noe mer!

mente opphaug!

cyp

Ophaug mener du..? En ny Arne Scheie dette her :P
elt O e snobbete!!

monzilla

Tror det at MK egner seg bedre på høyreving. Er ihvertfall der han har spilt bra de siste kampene.

Go Up