• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjøpe branndrakt på nettet?

Started by makrellen, August 31, 2004, 16:33:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

makrellen

Kor kan eg få kjøpt brann drakten online?

Hilsen Brann fan i utlendighet

Geir

Gå inn på brann.no og finn derfra veien til nettbutikken, så kan du også få fine klær. :D
ndelig SERIEMESTER

gtuborg

Må bare si at så enkelt er det ikke fortiden. den eneste brann drakten som er mulig å få tak i fortiden er en utgave fra 1929 eller noe slikt.

Brann butikken har vert utsolgt omtrent hele denne sesongen.

Har selv prøvd å få tak i....

Bombefar

Skal visst være evneveike Umbro som ikke klarer å levere....

grei

Det er visst ikke helt sånn det henger sammen, nei. Men denne diskusjonen har vært oppe flere ganger allerede. Søk i forumet for historien.

Bombefar

Quote from: "grei"Det er visst ikke helt sånn det henge sammen nei. Men denne diskusjonen har vært oppe flere ganger allerede. Søk i forumet for historien.


jaja, det sto hvertfall i Brann butikken at de var utsolgt pga at umbro var tom. Kan jo være dette er en bortforklaring, men jeg velger å tro på Jeg har heller aldri likt Umbro fordi jeg husker flere par med ubrukelige fotballsko jeg har kjøpt!!

bitta

Jeg mener å huske at det stod i avisen for en stund siden at Umbro var tom og ikke kom ti lå trykke opp flere drakter fordi neste sesong kommer det andre motiver og drakter og noe styr!! Noen som har hørt dette utenom meg??
itta savner Olof!

Ole Brom

Quote from: "bitta"Jeg mener å huske at det stod i avisen for en stund siden at Umbro var tom og ikke kom ti lå trykke opp flere drakter fordi neste sesong kommer det andre motiver og drakter og noe styr!! Noen som har hørt dette utenom meg??


Ja dette stemmer. Brann ville ikke bestille nye drakter for dette tok så lang tid for å trykke disse opp fordi det til neste sesong kom noen forandringer på drakta til neste år.

Go Up