• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Det er nå Rosenborg-hegmoniet må stoppes!

Started by enavgutta, August 31, 2004, 12:36:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down


Hansakongen

enig her at trønder pakket må stoppes en gang for alltid.... jaja det er da snart lov til å håpe at pakket ikke kommer seg til CL på noen år fra neste sesong ..... Jaja vi for vel nesten ha alla leski kvaliken (CL) når de er her i byn de neste gangene....  :evil:  :evil:  :evil:

KennethS

Quote from: "enavgutta"


Hvis dette Brann laget tar sølv så skal eg printe ut denne siden og spise ordene mine.
tå på Brann

Ole Brom

Sølv tar vi nok ikke i år. Både Rosenborg og Tromsø blir for sterke i år. Er også redd for at lillestrøm og Enga tar de to neste plassene og at vi desverre ender ett eller to poeng bak fjedeplassen. Dette mest sannsynlig takken være våe ELENDIGE borteform !

enavgutta

Quote from: "Ole Brom"Sølv tar vi nok ikke i år. Både Rosenborg og Tromsø blir for sterke i år. Er også redd for at lillestrøm og Enga tar de to neste plassene og at vi desverre ender ett eller to poeng bak fjedeplassen. Dette mest sannsynlig takken være våe ELENDIGE borteform !



Hvis din spådom går i oppfyllelse mener jeg Mjelde bør ta cabincruiseren sin og seile til Holmedal og bli der både i hverdag og fest framover! Brann Stadion kan ikke være noe aktuelt sted og være om vi ikke klarer medalje!

Ole Brom

Quote from: "enavgutta"
Hvis din spådom går i oppfyllelse mener jeg Mjelde bør ta cabincruiseren sin og seile til Holmedal og bli der både i hverdag og fest framover! Brann Stadion kan ikke være noe aktuelt sted og være om vi ikke klarer medalje!


La oss nå ta resterende kampene :

Vi har 4 bortekamper igjen og dette er mot : Bodø Glimt, Fredrikstad, Lillestrøm og Tromsø.

Eneste seirene jeg muligens kan se her er mot Bodø og Fredrikstad. Lillestrøm og Tromsø kommer nok til å feie oss av banen er jeg redd. Fredrikstad har plutselig våkna så iværstefall kan vi ende opp med 3 poeng av 12 på bortebane.

Hjemme har vi Viking, Lyn og Stabæk. Her forventer jeg full pott og ni poeng.

Utifra dette scenarioet uten å sjekke de andre lags terminsliste mener jeg det spøker for medaljeplass og kanskje RL plass.....

grei

Quote from: "enavgutta"
Hvis din spådom går i oppfyllelse mener jeg Mjelde bør ta cabincruiseren sin og seile til Holmedal og bli der både i hverdag og fest framover! Brann Stadion kan ikke være noe aktuelt sted og være om vi ikke klarer medalje!

For deg skal Mjeldes skjebne avgjøres av om det blir medaljeplass eller ikke? Takk og lov for at du ikke er i Brannstyret.

Ser du på tabellen er det veldig jevnt rett under toppen og det er mer eller mindre tilfeldig hvem som havner hvor av lagene fra 3-7 plass.

Brann havner et eller annet sted her,  vi har et tøft program så ikke bli overrasket om vi havner på 5-6.

Vi trenger ikke fasiten ved sesongslutt for å si noe om årets Brann. Vi vet allerede at vi har både styrker og svakheter, og vi vet at organisasjonen Brann er på vei i riktig retning. Eventuell flaks eller uflaks som gjør utslag på tabellen mot slutten forandrer ikke på det.

Kruxleiven

Quote from: "enavgutta"

Hvis din spådom går i oppfyllelse mener jeg Mjelde bør ta cabincruiseren sin og seile til Holmedal og bli der både i hverdag og fest framover! Brann Stadion kan ikke være noe aktuelt sted og være om vi ikke klarer medalje!


:lol: Haha. Good one! Klarer han å seile fra Brann Stadion også mon tro?
Det er vel ikke noe cabin cruiser han har, men mer en Princess 44 eller noe.

KAMMA

Hadde vært deilig å se kamma, brann, rbk og tromsø topp 4.. Selv tror jeg på topp 4 for kamma, men er rimelig sikker på at tromsø vil begynne å slite utover nå.. men de har ett bra forsprang poengmessig som vi evt må ta igjen.. tror også at molde, og sogndal går rett ned og fredrikstad kvalikkplass.. dessverre holder vif plassen men får håpe på mange tap der i gården.. vi skal ihvertfall knuse pakket på hamar.. er det noen vi ikke liker i hamar så er det vålerenga..
lsker Kamma! 3 * VIF HAT.. i år så rykker enga ned hurra hurra.. og så var det jenta som spurte doktoren om det var mulig å bli gravid gjennom analsex, selvfølgelig svarte doktoren.. hvor tror du alle VIF supporterne kommer ifra?

viks

Er jo lov å håpe på CL, men det blir no det eneste som går an og.

Dersom Brann skulle fått kvalikk så hadde de ikke akkurat blitt toppseedet. Dvs at vi med rimelig stor sannsynlighet hadde trukket (hvis d hadde vært i år) Liverpool, United, Juventus Real Madrid osv.

Jaja, kunne jo selvfølgelig hatt griseflaks, men då tror eg vi hadde vært heldigere enn man har lov å håpe på.

Er jo ikke uten grunn at danske og svanske lag sliter maks med å komme til CL. FCK feks er jo et rimelig habilt lag på nivå med RBK nesten.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Kagain

Quote from: "KennethS"Hvis dette Brann laget tar sølv så skal eg printe ut denne siden og spise ordene mine.


Det får en si, store ord her :) Da vil jeg gjerne at bataljonen.no dekker det med billedreportasje.

GamleErik

Quote from: "Røde Mor"
Quote from: "KennethS"Hvis dette Brann laget tar sølv så skal eg printe ut denne siden og spise ordene mine.


Det får en si, store ord her :) Da vil jeg gjerne at bataljonen.no dekker det med billedreportasje.


Hvis dette skulle bli tilfelle stiller vi selvfølgelig med fotograf.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Brann e livet mitt :)

Hmm... Dette vil eg gjerne få med meg og, men håper jo du tar feil då KennethS. Håper i alle fall BRANN klarer medalje, men 4 plassen bør de ta. Men som en nevnte her e eg redd d går galt på bortebane, de har jo ikkje akkurat vunnet så mange kamper her. Vi får krysse fingrene og håpe at det går bra til slutt!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up