• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helstad gikk til bartene

Started by Geir, August 31, 2004, 11:05:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Geir

ndelig SERIEMESTER

Xminator

Bedre med rbk enn vif. Og det gjør vel at en del spillere blir "litt" forsiktigere med å gå til RBK etter sesongen. Det er jo tross alt rimelig stor sjanse for å havne på benken der oppe...

Drunkie

Blir der noen penger til Brann ut av denne overgangen da montro?
Det bør vel være en viss prosent til oss ut av overgangssummen som tilfaller oss.
Noen som vet?

Superjack

i taper ALDRI!

enavgutta

Don't hate the player, hate the game. It's all about the money.

Kagain

Joda, det er bare penger det går i, men jeg er stygt redd for at en slik spiller som Helstad faktisk vil skli rett inn på laget til RBK, ettersom de spissene de har nå begynner å trekke på åren e (så som Brattbakk).

Og selv om jeg tidligere har vært (og det står jeg fremdeles med) kritisk til Helstads avslutteregenskaper (selv om vi ikke liker å tenke på det så sløste han litt sjanser han også) så tror jeg det at han kan bli vanskelig å bryne seg mot for Branns tapre gutter. Om ikke annet så grunnet farten hans.

Bombefar

Ja, jeg synes også å huske at Helstad brente 3-4 store sjanser for hvert mål han scoret...

Logos

RBK har "økonomiske muskler" og kan kjøpe de norske spillerne de ønsker.
I motsettning til Brann og de fleste andre klubbene i Tippeligaen har RBK egen økonomi og er uavhengig av "rike onkler" og andre som eier spillerne.
Hangeland og Soma er de neste som blir kjøpt, dette skjer på nyåret....

Bombefar

Tror ikke Soma noen gang kommer til å spillt for rbk. Det er mitt tips hvertfall. Kanskje dette er ønsketenkning men jeg har hvertfall ingen tro på d

Ole Brom

Quote from: "Logos"RBK har "økonomiske muskler" og kan kjøpe de norske spillerne de ønsker.
I motsettning til Brann og de fleste andre klubbene i Tippeligaen har RBK egen økonomi og er uavhengig av "rike onkler" og andre som eier spillerne.
Hangeland og Soma er de neste som blir kjøpt, dette skjer på nyåret....


Ja Rosenborg har peng til å kjøpe det de vil i Norge men situasjonen for langt flere klubber enn tidligere er at de har "råd" til å si nei. Flere klubber har langt bedre økonomi enn tidligere og man ikke nødvendigvis selge. At Klovneland kan bli Rosenborg spiller i fremtida er sannsynlig men Soma ? Aldri i livet, det tviler eg meget sterkt på ! Om han blir solgt går han til utlandet, han er for god for Rosenborg :)

T_Lund


eksilbergenser

lt for Brann!

Ole Brom

Quote from: "T_Lund"
Synes Helstad bør mottas som det han var i Brann, nemlig ein helt neste gong han entrer stadion, sjøl om det er i ei mye styggare drakt enn sist. Han er på ingen måte noen Karadas synes eg!


Mottas som en helt ? ALDRI I LIVET OM JEG SKAL KLAPPE FOR DEN FYREN I RBK DRAKT !

Og det finnes kun en KaraDASS !!! Heldigvis for det !!! Trenger ikke flere rasshøl som det !!

T_Lund

Okok. Helt var litt drøyt. Det eg meinte var at han ikkje fortjener noen pipekonsert kvar gong han er borti ballen, sånn som karadas.

Asker

Faen gutter, Helstad var konge i Brann.
Når vi ikke kjøper han skal han bare sitte i Vien og vente på at vi kjøper han?
Nei, Helstad skal jubles når han tråkker inn på stadion, som takk for de årene han var her."rææææævbk" eller ikke.

Henki

Quote from: "T_Lund"
Synes Helstad bør mottas som det han var i Brann, nemlig ein helt neste gong han entrer stadion, sjøl om det er i ei mye styggare drakt enn sist. Han er på ingen måte noen Karadas synes eg!


Den dagen jeg klapper for Helstad i RBK drakt (eller en hvilken som helst annen klubbdrakt enn Brann for den del) er den dagen det snør svovel og glødende jern. Og pluss gjerne på den dagen himmelen detter ned i hodet på oss. INGEN RBK-spiller skal ha applaus på Stadion.
Ballen skal fremover!

T_Lund

Sto du og peip på Roger Helland då Fredrikstad var på stadion i vår då? For all del, pip så mye de vil på helstad, seier berre ka eg meiner. Hugser nemlig ka han gjorde for oss i den røde drakte.

Stoffi

Quote from: "T_Lund"Sto du og peip på Roger Helland då Fredrikstad var på stadion i vår då? For all del, pip så mye de vil på helstad, seier berre ka eg meiner. Hugser nemlig ka han gjorde for oss i den røde drakte.



Du må og legge merke til hvilken klubb han spiller for nå; Rosenborg. Hadde det vært Fredrikstad, eller Start, eller Tromsø, ja da kunne jeg vært tilbøyelig til å klappe litt, men IKKE en spiller i en Rosenborg drakt. Heller ikke Engen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

2rB

etter slik eg forstod det - var det enten Sæternes eller Halstad.
Når me handla Sæternes var det vel ikkje aktuelt å henta Helstad?

Så, forstår at han ikkje kan sitta å venta på at Brann skal selga ein spiller (eller 2) før han får spilla 1. lags fotball igjen på meir eller mindre fast basis.

MEN - han kan ikkje venta at me skal væra "bestekamerater" den dagen han entrer stadiongresset som "fiende"...

Ricky

Tror faktisk Helstad helst ville ha dratt til Brann, spesielt nå som ex-klubbkamerat Scharner signerte. Var vel faktisk en av dem som holdt Helstad på benken, siden Austria ofte spilte med kun én spiss når Scharner var med. Men men... gjort er gjort, og signert er signert.

Go Up