• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

1.RBK, 2.TIL ---)?

Started by Lefty, August 30, 2004, 20:17:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

La oss like gjerne innse det;

RBK vinner i år igjen...
Tromsø tar nok sølvet. Brann er seks poeng bak TIL og med mye dårligere målforskjell enn TIL, tåler ikke Brann noe poengtap utover nå på tampen av sesongen. SJU poeng mere enn TIL i avslutningen nå som de virker i form ? Neppe!

Mye vil stå på kampen på Alfheim da SKB skal opp dit, men ingen forlanger egentlig at Brann skal kapre poeng der oppe.

Så her blir det kamp om 3. og 4 plassen mellom Vålerenga, HamKam, Brann, Lillestrøm og Lyn...

Lefty

KennethS

Quote from: "Lefty"La oss like gjerne innse det;

RBK vinner i år igjen...
Tromsø tar nok sølvet. Brann er seks poeng bak TIL og med mye dårligere målforskjell enn TIL, tåler ikke Brann noe poengtap utover nå på tampen av sesongen. SJU poeng mere enn TIL i avslutningen nå som de virker i form ? Neppe!

Mye vil stå på kampen på Alfheim da SKB skal opp dit, men ingen forlanger egentlig at Brann skal kapre poeng der oppe.

Så her blir det kamp om 3. og 4 plassen mellom Vålerenga, HamKam, Brann, Lillestrøm og Lyn...

Lefty

Med den mitbanen vi har idag så hadde aldri 2 plasse vært aktuell uansett. Tror vi skal være fornøyd hvis vi kommer blandt de 4 beste.
tå på Brann

Xminator

For tidlig å gi opp enda. Mye endrer seg på 7 kamper.

Henningen

Tror ikke Tromsø holder helt ut. Selv om de har et bra forsprang, så tror jeg at det også er åpent for kamp om 2.plassen.

grei

Det blir tøft. Kjenner ikke programmet til konkurrentene, men vi har flere borte enn hjemme igjen og ute tar vi som kjent lite poeng.

At Tromsø ikke holder har folk sagt i månedsvis men de ligger nå fremdeles der oppe. Champions League-toget er nok snart gått, så blir det en hard kamp om de to neste plassene mellom seks lag som står ganske likt. Vi skal ha bra med flaks for å klare dette.

eXploSer

Ja, jeg er en skikkelig brannsuporter men her kommer det noen meninger fra meg som sikkert får dere til å lure:

RBK - Tromsø om ikke lenge. Hvis Tromsø klarer å kapre poengene der ligger tromsø veldig nær rosenborg igjen (husker ikke tabellen utenatt), så er det Alfheim mot Brann. Hvis det er en seier til Tromsø der som skal til for at Rosenborg ikke vinner seriegull så kan jeg bare si at jeg håper inderlig at tromsø vinner. Avgir Rosenborg poeng i sin kamp, så er Tromsø forbi, tror jeg. Og da er det 5 serierunder igjen. Med litt flaks kan tromsø klare det. og da er det sikkert noen bonuser og noe kødd rosenborg går glipp av og ALT er bedre enn at rosenborg vinner i år igjen.

Noen meninger om dette?

P-K

Det er VI som skal detronisere Rosenborg! Ingen andre!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Christian

Ehm... RBK-Tromsø ble da vitterlig nettopp spilt, noe som resulterte i 3-0 seier til trønderne...

Hansakongen

Jaja har da enda troen på at de kan komme seg opp på 2 plass... tror TIL for en kolaps på slutten.... Den avgjørende kampen blir vel den i tromsø da... men men det er da alltid lov å oppe at resten av pakket i toppen også kolapser litt mot slutten... da ser jeg lyst på utskiketen til 2 plass gitt=)...

grei

Vi vil vel alle ha en slutt på Rosenborgs herredømme. Men jeg er blant dem som ikke håper på at enhver annen klubb enn Rosenborg vinner. At RBK vinner er vi vant med, vi trenger ikke kjepphøye nordlendinger eller romerikinger i tillegg. Alle de andre lagene er på en måte i samme båt når Rosenborg dominerer, og sånn bør det fortsette.

Det ligger enorm prestisje i å være det første laget som hindrer seriegull til RBK. Hvor usannsynlig det enn er, håper jeg i det lengste at det blir vi som står for den bragden.

Bombefar

Helt enig med grei der. Jeg synes det er like greit at rbk vinner gullet. Bedre det enn tromsø. Skal noen ta det fra de skal det være oss og ingen andre.

2rB

Go Up