• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Frode Olsen ferdig i Viking - noe for Brann?

Started by oj3, August 30, 2004, 19:21:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oj3


Lefty

Tanken slo meg også...

Men Opdal var jo bra i går!

Lefty

Xminator

Nei! Jeg mener, hvorfor skal vi hente en spiller som er på vei til å legge opp OG som driter seg ut med jevne mellomrom?

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Andrews

Hva i h****** skal vi med Frode Olsen? Avdanka gammel opersanger som legger opp fortere enn du kan si Kenneth Storvik! Det hadde vært større skandale enn å la Ivar "Slippery when Sweat" Rønningen gå til Bartepakket!

Ricky

"Lano" hos RBK2 slapp forøvrig inn 5 mål mot Skarp i kveld. Ser for meg ham i Champions League, ja... da tar nok Rosenborg tilbake rekorden fra Deportivo hva angår baklengsmål i én kamp.

KennethS

Quote from: "Ricky""Lano" hos RBK2 slapp forøvrig inn 5 mål mot Skarp i kveld. Ser for meg ham i Champions League, ja... da tar nok Rosenborg tilbake rekorden fra Deportivo hva angår baklengsmål i én kamp.



Tror nok Arsenal - Rbk kan bli målrik.
tå på Brann

Kagain

VEl, om han hadde nøyd seg med lav lønn så kunne han nok gjort seg som backup-person, gjerne fått noe trener-erfaringer også, og muligens blitt en hjelpe- og keepertrener for Monsamjelden.

Men som andre sier, som førstekeeper er han ikke verdt å investere i, da især om han krever en sum tilsvarende en slik stilling...

Ole Brom

Nei takk til flintskallen ! Brann SKULLE ha hengt seg på da Aarason var ledig på markedet ! Irriterer meg grenseløst enda når jeg sder hvordan han storspiller i Enga !

Geir

Quote from: "Ole Brom"Nei takk til flintskallen ! Brann SKULLE ha hengt seg på da Aarason var ledig på markedet ! Irriterer meg grenseløst enda når jeg sder hvordan han storspiller i Enga !


Brann hadde sjansen i 2000, tror jeg det var. RBK ville ha Kilstedt, og tilbød Arason pluss penger. Brann sa nei.
ndelig SERIEMESTER

bitta

itta savner Olof!

KennethS

tå på Brann

viks

Quote from: "Sharpy"


Enig med deg her, men du glemmer jo et vesentlig poeng: Frode Olsen spiller ikke gratis, og ikke er han billig i drift heller.. Er likevel en fargerik person, som kunne vært interessant kanskje å få inn i trenerteamet og på keepersiden? Hadde vel tilbud om trenerjobb i Sevilla om jeg ikke usker helt feil..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


cyp

Hehe har det blitt ny trend å hente benkeslitere/bosmanspillere fra Viking? Ser ingen mening med å hente en ny keeper nå. Da kunne vi like godt beholdt Rønningen. Blir bare dumt å være etterpåkloke og innse at salget av Rønningen var en fiasko. La oss satse på Opdal, gi ham tid og han vil blomstre!!
elt O e snobbete!!

Brann e livet mitt :)

Nei, vet du ka, skal ikkje ha den flat rompa fyren t Brann. Håper virkleig peddien kalrer å motstå frieriet t gamlingen.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Mr_Soma

Etter at det ble ett faktum at Rønningen signerte for Rosenborg så var det en tråd her om "Hva vil skje nå?" startet av Sotraanda -

Kom til å tenke på at jeg skrev dette:

"Skrevet: Tor Jun 24, 2004 6:06 pm   Tema: ny keeper   
Vi har Frode Olsen på plass i Bergen før vi vet ord av det.
Ihvertfall etter høsten.
Han har jo til og med den stjålne branndrakten hjemme.
Vent å se."


Hehe... vi får se hva som skjer - håper ikke Mjelde liker opera, og lar "Flode" bli igjen i oljebyen.

Kagain

Quote from: "cyp"Hehe har det blitt ny trend å hente benkeslitere/bosmanspillere fra Viking? Ser ingen mening med å hente en ny keeper nå. Da kunne vi like godt beholdt Rønningen. Blir bare dumt å være etterpåkloke og innse at salget av Rønningen var en fiasko. La oss satse på Opdal, gi ham tid og han vil blomstre!!


Tja, salger at Rønningen var kanskje ikke den fiaskoen folk flest vil ha det til. Ja, han spilte veldig godt i vårdelen, men han begynte å få tendensene til den gode gamle Rønningen, men hadde marginene på sin side.. JA, han kunne nok holdt seg på et ok nivå så langt, men så hadde vi da fått problemet med at Opdahl hadde begynt å gneldre om å stikke fra Bergen, og om DETTE hadde skjedd og HAN hadde gått til en annen klubb, så hadde ikke folk vært så glade heller.

Vi får se hvordan det går med Opdal, men å ha en veteran i bakhånd (så lenge han nettopp BLIR i bakhånd, og holder et visst nivå uten å kreve for mye lønn) så er det det beste. Vi husker jo alle de gode stundene vi hadde med Valium Vidar og den gjengen der.

cyp

Tror du misforstod litt....jeg sa at det var dumt å si i ettertid at Rønningen-salget var en fiasko, for vi må forholde oss til Brann laget vi har per dags dato. Enig med dine synspunkter...i det lange løp vil Opdal uten tvil bli en suksess. Så lenge Brann-ledelsen ikke er dum nok til å hente inn Olsen er jeg fornøyd. Skal vi satse på Opdal, skal vi satse på ham!
elt O e snobbete!!

Tittis

helt alvorlig folkens... vi er nødt til å forsterke mellom målstengene... Håkon er god, men ikke god nok etter min mening.. han blir nok fortere god ved å få kamptrening. Forhåpentligvis bedre og bedre for hver kamp.
Men jeg blir redd hver gang han slenger seg.. går i dueller osv.. Tenk om han blir skadet.

Uansett må vi ha bedre backup.. Hva om Håkon blir skadet???? da er vi ute å kjøre.. Torbjørnsen???? kem e det???  se for dere en eller annen torbjørnsen i mål mot rbk i royal league... herregud... er det ikke han som slipper inn alle målene til brann 2?

Grøsssss

Vi må ha bedre backup uansett om Håkon er nr. 1 eller 2.

Løp og kjøp !!

Mr_Soma

Quote from: "Tittis"helt alvorlig folkens... vi er nødt til å forsterke mellom målstengene... Håkon er god, men ikke god nok etter min mening.. han blir nok fortere god ved å få kamptrening. Forhåpentligvis bedre og bedre for hver kamp.
Men jeg blir redd hver gang han slenger seg.. går i dueller osv.. Tenk om han blir skadet.

Uansett må vi ha bedre backup.. Hva om Håkon blir skadet???? da er vi ute å kjøre.. Torbjørnsen???? kem e det???  se for dere en eller annen torbjørnsen i mål mot rbk i royal league... herregud... er det ikke han som slipper inn alle målene til brann 2?

Grøsssss

Vi må ha bedre backup uansett om Håkon er nr. 1 eller 2.

Løp og kjøp !!


Har du sett Torbjørnsen i aksjon?
Slik at du akkurat vet hva han står for og hvilke kvaliteter han besitter og ikke besitter? Mangler han kanskje en fot eller to som ikke er kjent for oss andre,som gjør han HELT udugelig?

Kan du begrunne hvorfor det er krise om Torbjørnsen gjerne må stå mellom stengene en kamp eller to den nærmeste fremtid?

Håkon begyte slik, og Torbjørnsen kommer også til å få den sjansen en dag. Stoler på at Mjelde vet hva han gjør - noe det ser ut til.

Ricky

Quote from: "Tittis"Torbjørnsen???? kem e det???  se for dere en eller annen torbjørnsen i mål mot rbk i royal league... herregud... er det ikke han som slipper inn alle målene til brann 2?


Kan jo nevne at Ivar Rønningen slapp inn 5 mål mot Skarp nå hin dagen.

Xminator

Og en eller annen Fedje reddet Sogndal fra ett pinlig stort tap på stadion.

Mr_Soma

Kom ikke mye konstruktivt tilbake fra deg Titts nei.... ingenting faktisk -
Tåpelig av deg å komme med slik skittkasting mot spillere som er i Brann's stall, han er ung, og vi bør og skal støtte samtlige i tykt og tynt!

Go Up