• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bare flaks når vi vinner på bortebane?

Started by enavgutta, August 29, 2004, 19:41:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Jeg begynner å lure på om det er et svineaktig hell og gedigen flaks de få gangene vi vinner på bortebane. Ser man bort i fra Odd kampen, så tror jeg dette er et fenomen.

Det er for dårlig at vi ikke klarer å dra iland alle tre poengene borte mot et lag som ikke er i nærheten av å ha de profilene vi har. Det er uprofesjonellt av oss og tape når vi kunne siktet inn sølvmedaljen og lagt taperlagene som nå er rundt oss på tabellen, BAK OSS for godt. Men neida, bortekampene fortsetter å være som lottokuponger. Knepen seier mot bunnlaget Sogndal - og nå et håpløst tap mot Hamarkameratene. Det er ikke godt nok om vi skal ha ambisjoner! Folk må gjerne forsøke og arrestere meg og si at vi presset på. Men skal TOPPLAGET Brann noen gang se medaljer og mesterliga, så kan man ikke gå på slike begredelige smeller som dette. Det er rett og slett ikke godt nok, vi SKAL slå Solbakkens mannskap på fillebanen Briskeby! Forventer INGEN UNNSKYLDNINGER og BORTFORKLARINGER fra Branns side i morgensdagens aviser - kun ydmykhet at dette ikke duger! IGJEN hadde man muligheten, men lar det gå båten!!! IGJEN kunne vi for alvor satt oss inn i sølvkampen, IGJEN presterer vi ikke.

IGJEN kunne vi sørget for fullt hus og giv til neste kamp, IGJEN roter vi det til igjen. HVORFOR???

Xminator

Hamkam legger seg i beste norske still med 11 mann på egen halvdel. Brann er enkelt og greit ikke gode nok mot ett slikt lag. Når så Hamkam får ett heldig ledermål er kampen litt kjørt.

Innsatsen før målet er det ingenting å si på, og vi skaper mange nok sjanser på slutten til å vinne.

Det jeg er missfornøyd med er aggresiviteten vi viser innenfore 16-meter, både offensivt og defensivt. Og de 5 minuttene etter straffen var altfor svak. Bortsett fra det gjør Brann en bra kamp.

Lefty

Touché, Xminator!

Der traff du spikeren! Godt innlegg...

Lefty

Roffarne

Nå fikk ikke jeg sett kampen, men du har sikkert ett poeng X.
Dog får jeg dårlige assosiasjoner til islendinger med dårlige unskyldinger når man snakker om "god i de 10 første og 20 siste minuttene i første omgang, samt brukbar de 5 første i andre og 10 min før slutt".

Hvis ett lag ligger med 11 spillere i mål er det relativt enkle oppskrifter å følge. Men klarer vi ikke å produsere i slike tilfeller er vi, som du sier, rett og slett ikke god nok. Ikke sterk nok og ikke kreativ nok.
Nu går alt så meget bedre.

enavgutta

Jeg synes dette tapet er en SKANDALE. Vi har en tropp som burde være kapabel nok til å slå Ham Kam. Mjelde må bare gå i gapestokken for denne, at man ikke evner å motivere spillerene til å gi alt. For INNSATSEN var heller ikke god nok. TREKK spillerene i lønn ! Blir bare provosert i dagens aviser som er full av unnskyldninger! Straffe eller ikke. 0-2 eller hva! VI BURDE VUNNET DENNE KAMPEN UANSETT hvor mye vi ligger under!

Go Up