• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã?rets mest defensive hjemmelag?

Started by Xminator, August 29, 2004, 17:55:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

De spiller jo med lavere press enn Bryne gjorde på Stadion... De har vel litt for langt ned til bunnen, men slikt spill fortjener 1. divisjon!

Xminator

Og blir belønnet med tidenes billigste straffespark.

Kjøpt og betalt!

Xminator

Og Brann driter seg ut på defensiv dødball...

Hamkam er det samme møkkalaget som i 1993...

Ole Brom

Der var kampen avgjort...fan i svarte h******e !!!!!!!!!!!!! No hadde vi en gyllen sjangse til å kunne klamre oss i toppen men neida !!

Alexåsane

no må dåkkar ikke ligge dere ned å grine, kampen er ikke ferdig. og selv om de taper har de store muligheter til å få medalje, rl osv.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Lund snytt for straffe i tilsvarende situasjon...

Bombefar

howieh57

Fremdeles mulighet... 2-1 og 17. min igjen
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Xminator

Så får Brann ett minst like billig straffe...

Veddemål på om Kvisvik bommer?

Det gjorde han ikke... 2 mål igjen til 3 poeng :)

Xminator

Miller har ikke fått rom i det hele tatt. Det er 11 Hamkamspillere på egen halvdel...

Xminator

Winters snytt for straffe...

Winters har den dagen der det skal 2 runder rundt seg selv før andre får se ballen ...

Alexåsane

vi klarer å få med oss til selv og.. :p

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Xminator

Da har vi 5(!) spisser på banen ...

Brann fan

rann er BEST !!!

Odd

Denne er den definitivt dårligste kampen jeg har sett fra Brann på evigheter. Brann fortjente IKKE å vinne med den groteske mangelen på konsentrasjon, presisjon, aggresivitet og effektivitet fremover på banen.

At dommeren blåste to billige straffespark gjorde ikke kampen noe bedre. Det første så ikke ut som en straffesituasjon i det hele tatt.

Dylan Macallister burde få en flybillett og et lite minne fra Bergen, og revurdere sine kvaliteter innen fotballidretten hjemme i Australia. Sanne hører hjemme på benken i Viking. Det triste er at mange Brann-spillere spilte godt nok. Det hjelper så lite når deler av laget henger med hodet og åpenbart lider av sterk hjemlengsel.

KennethS

tå på Brann

cyp

elt O e snobbete!!

Odd

Quote from: "KennethS"

Enig i at han var dårlig. Men ikke blant de aller dårligste.

bitta

Spilte de så rævafotball??? Jeg trodde de var på god gli også på bortebane nå!! Men en ting Brann bør trene på er alle sjangsene de har og døball!! hvartfall døball!!
itta savner Olof!

Daniel

De som spilte rævafotball var Ham-Kam, de eier ikke skam når de spiller slik på hjemmebane. Men det er vel Synnøve Solbakken sin filosofi og han har jo lykkes så langt.
Brann manglet tydelig Helge Haugen sin løpskapasitet på midtbanen. Ble for lite kjemping.

brannfrik

lurer mer og mer på ka dylan MCkottila har på en fotballbane å gjøre... når han misset på headingen sin nåkken minutter før slutt var det like før eg begynte å grine... ka kan egentlig dylan??? han kan ikkje heade, han kan ikkje skyte, han eier overhodet ikkje teknikk, og han har heller ikkje nåkken fart å skryte av... greit nok at man skal gi nykommere tid til å spille seg inn på laget, men eg syns det lukter et ørlite bomkjøp av dette likevel...

få mannen ansatt som badevakt på vannkanten. der kan han være til almenn beundring for fjortisjentene.

bitta

eg har lyst å se den kampen!! hvordan spilte kamma dA?? og miller? var han bra?
itta savner Olof!

Xminator

Om du husker Drillos fra diverse VM, så var det Hamkam i dag. Alle mann i forsvar og satse på en sjanse. De blir belønnet.

Dette er en type kamp vi aldri helt har behersket. Normalt kommer de hjemme på Stadion, og jeg er overrasket over at ett lag i tippeligaen spiller så til de grader defensivt på hjemmebane.

bitta

sånn fotball er forferdelig feig, kjedelig og frustrerende å se på!! håper aldri jeg ser brann spille sånn fotball!!
itta savner Olof!

Bent

hamkam var veldig farlige i begynnelsen, forsvaret lakk jo som en sil..
uten at jeg har fått sett reprise virket dommer staben totalt hjernedød i dag. Men hvorfor skulle brann på død og liv spille mot kvisvik hele tiden ? der var jo alle hamkam spillerene, og Lund gikk jo helt alene i en rekke situasjoner
Ut med RBH

Bent

en ting til... skjønner ikke hetsen mot Dylan i denne kampen... det var andre som brente flere sjangser enn han....
Ut med RBH

bitta

ja så den første straffe situasjonen nettopp og for meg er den helt uforståelig, selv om ham kam spilleren som fikk straffen mente at den var soleklar! de skulle vært skutt alle sammen!

Jeg syns dylan viser bra tendenser men han må snart begynne å treffe målet og ikke cm utenfor!!

men på det andre målet til ham kam er knudsen på helt feil planet! du lar ikke en stå helt aleine på bakerste stolpe!!! Fysj å fy...
itta savner Olof!

Xminator

Vi fikk jo igjen straffemålet da, så vi kan ikke skylde for mye på dommeren. Kampen sett under ett var han ikke så verst.

viks

Er synd å si d folkens, men jeg ser lltt mørkt på situasjonen hva angår RL CL og europa generelt.

Tromsø, BG, Lillestrøm og FFK igjen borte blir steintøft! Lyn, Viking, og Stabæk må i alle fall ekspederes hjemme!

Ser for meg en gyser av en høst.....

Håper bare Cato er tilbake snart, er tydelig at han er savnet. Kanskje savnet vi Helge H i dag og? Ikke vet eg. Konstaterer i hvert fall at BB fra sist godeste MK laget straffe i dag, og var fullstendig vekke på markeringen på 2-0.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up