• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stabæk Support mobiliserer.

Started by KennethS, August 28, 2004, 23:53:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

"Klart ikke! Ikke ment slik heller, men som at det skaper litt blest om klubben.. Har dessuten masse folk fra Aalesund som kommer til å heie på oss mot Brann, må overtale dem til å gå uten AAfk drakt da.. "

sakset fra forumet til Stabæk Support $$

Ifølge $$ så får klanen tydligvis mange billetter til cupfinalen når de ikkje e med engang.

"Om stabæk kommer tiol finalen blir det uansett bra med heiarop. Klanen pleier og stille mangfoldig på cup-finaler, og de heier mye heller på Stabæk enn Lyn eller Lillestøm som begge er Vålerengas erkerivaler "

Regner med at denne fyren spiller for mye CM eller noe.
tå på Brann

Stoffi

Hvorfor i all verden skal klanen på cupfinalen, og hvorfor i all verden skal de i så fall heie på Stabæk???  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Latterlig og patetisk at de skal få hjelp av andre supportere. Men på den andre side ser det jo helt teit ut at 5 sosser fra Bærum står å heier på laget sitt oppi hjørnet på VG svingen :)

KennethS

Hvis det e fakta dette med klanen så begynner eg og lure. Men tviler sterk på det. E vel nok rift om billettene en at andre sine supportere skal få billetter... men du vet jo aldri om klanen e en nff sponsor.
tå på Brann

viks

Det dummeste eg har hørt! Klanen heie på Stabæk? Tror vel på julenissen og du...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KennethS

Quote from: "viks"Det dummeste eg har hørt! Klanen heie på Stabæk? Tror vel på julenissen og du...

kem refererer du til viks?
tå på Brann

viks

hehe, må være han dusten som skreiv d, vetkje kem d e, men dum må han være..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Odd

Quote from: "viks"hehe, må være han dusten som skreiv d, vetkje kem d e, men dum må han være..

Det var vel en Stabæk-supporter som ble sitert, så vidt jeg kunne få med meg? Jeg vil ikke nødvendigvis si at Klanen er dum, selv om det kanskje høres merkelig ut. Hadde ikke du kunnet gå på en finale eller to (bare sånn for showets skyld) hvis cupfinalene hadde gått på Brann Stadion? Selv om Brann ikke hadde deltatt?

viks

Quote from: "Odd"
Quote from: "viks"hehe, må være han dusten som skreiv d, vetkje kem d e, men dum må han være..

Det var vel en Stabæk-supporter som ble sitert, så vidt jeg kunne få med meg? Jeg vil ikke nødvendigvis si at Klanen er dum, selv om det kanskje høres merkelig ut. Hadde ikke du kunnet gå på en finale eller to (bare sånn for showets skyld) hvis cupfinalene hadde gått på Brann Stadion? Selv om Brann ikke hadde deltatt?

Ikke for å se to norske lag nei, då hadde jeg helle sittet hjemme og sett premier league på canal +. Med andre ord så sier du at hvis d blir Stabæk Lillestrøm i NM finalen, og denne hadde gått i Bergen så hadde du stilt opp. Javel, sier bare eg.

Go Up