• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Midtbanen bekymrer Mjelde

Started by Nixon, August 27, 2004, 16:33:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=66661

Og ikke bare han. Det hjelper lite å ha et godt forsvar og et godt angrep dersom midtbanen ikke henger med. Sanne virker bankers ser det ut som. Miller og Ystaas er aktuelle for den siste plassen.

Ystaas har vært begredelig de siste kampene, så kanskje Miller burde startet kampen. Han holder nok ikke hele kampen, men hva kan han gjøre dersom han kommer inn i 2. omgang og vi ligger under 0-3?
Et annet alternativ er å kjøre Raymond inn sentralt og la Lund eller Storesund spille på venstrekanten. Raymond har ikke imponert de gangene han har spilt sentralt, og kantspillet har helt klart blitt dårligere. Men kanskje det er det beste likevel.

Glad jeg ikke er trener i Brann!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Ystaas sentralt? spar meg! dette lukter tap. Ystaas har vist gang på gang at han e en pingle og bør trene mer vekter, mot Ham-kam blir det krig, og da e ikkje ystaas rett mann.

Brann kan jo mønstre denne midtbanen:

Knudsen, Sanne, Soma, Kvisvik.

Soma på midten og Fredrik Klock fra start e jo et alternativ, Soma hadde sikkert fungert bra som defensiv midt, da slipper Mjelde og bekymre seg for at midtbanen blir for offensiv.

Laget blir da følgende:

Opdal

Ophaug, Klock, Bjarnasson, Hanstveit

Knudsen, Sanne, Soma, Kvisvik

Sæternes, Winters.
tå på Brann

cyp

Hmm...må nok si at jeg tviler på at Mjelde vil benytte seg av denne oppstillingen. Soma vil han nok ha som midtstopper uansett hva. Miller er nok ikke 100% enda, men allikevel vil jeg vil tippe på en følgende startoppstilling:

Opdal

Ophaug - Bjarnason - Soma - Hanstveit

Knudsen - Sanne - Miller - Kvisvik

Sæternes - Winters

For all del ikke sett Ystaas på sentral midt. Denne kampen skal vi vinne, og jeg enser ikke seier med ham på den plassen!
elt O e snobbete!!

villaksen

Tror nok Cyp sitt forslag går inn.

Arve Walde bør være en kandidat for innhopp, skjønner rett og slett ikke at den gutten ikke får flere sjanser.

I mine øyne burde Brann hatt enten Walde eller Storesund på benken hver kamp.  Og gi de sjansen nå mulighetene er der. De er talentfulle spiller, men det ender vel opp med alle andre talenter som har vært i Brann.

KennethS

Mitt lag var ikkje det eg tror Mjelde spiller med, har mine tvil på at han setter Soma opp på midten, eg bare mener det e et alternativ. Dessuten tror eg ikkje Soma ville like og spille midtbane nå som han e tatt ut på landslaget og må spille godt på den posisjonen. Selv om eg mener klubben bør gå forann landslaget.
tå på Brann

Go Up