• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Videoopptak av Brann-scoringer...

Started by Lefty, August 27, 2004, 14:58:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Når RBK-fans klarer dette, burde jammen noen blant Brann-fansen klare det også!?

http://www.apecode.com/fotball/

Lefty

Helginho

Registrer dg på enten TV2 web eller NRK web, alle målene til Brann 2004, på Nrk kan du se målene helt tilbake til 2002....

Lefty

Kagain

Og om det ikke funker for deg og du føler for å se forrige kamp (Brann - Sonkardalr) om igjen tok jeg den opp og har den liggende på HDen, I Xvid format...

KennethS

Quote from: "Helginho"Registrer dg på enten TV2 web eller NRK web, alle målene til Brann 2004, på Nrk kan du se målene helt tilbake til 2002....

Nrk web suger, e jo nesten ingen av de siste Brann kampene der.
tå på Brann

grei

Har aldri fått T2s web-tv til å funke, de skal jo ha penger for alt. NRK sitt er mye enklere med masse gratismateriale.

Xminator

Scoringene blir lagt ut gratis, men krever innlogging. Direktekampene krever de betaling for. Har fått det til å funke en gang, skal prøve igjen i dag ;)

eksilbergenser

Noen som har flere komplette kamper på maskinen? Røde mor, har du ftp server?
lt for Brann!

Kagain

Quote from: "eksilbergenser"Noen som har flere komplette kamper på maskinen? Røde mor, har du ftp server?

Sorry, mannen, ingen FTP på meg. Men om du har kan jeg gjerne laste opp, det er ikke noe problem. Det er litt reklame og snakk og pjatt til å begynne med da, jeg har ikke et egnet program for å klippe i filmer, så om du vet om et program som tar det hadde jeg satt pris på det. Satser på å få tatt opp de senere kampene til brann om de blir vist på TV, må jo ha noe rødt å kose meg med her oppe i nord.

Bekkalokket

Problemet er at kvaliteten på tv2 og nrk er ganske dårlig.

BrannMann

windows movie maker er et enkelt program som lar deg editere videoklipp.. du kan hente den ned fra windowsupdate
jokomelk og brød og seriegull!!!

Go Up