• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stabæk Fotball trenger hjelp med skarre r-er

Started by Realisten, August 26, 2004, 11:10:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Realisten

Stabæk Fotball søker med dette etter logoped med spesialkompetanse på skarre R`er og andre stedsbestemte talefeil.
Stillingen omfatter et tidsbegrenset engasjement fram til semifinalen mot Brann 22.september.

http://www.stabak.no/nytt/nyhet_20040826_10.47.51.html

Nixon

Morsomt. Men de maser litt for mye om svingen. Jeg har i lang tid prøvd å fortrenge akkurat denne svingen. Gleder meg til semien, men vil ikke stå i svingen. Man ser utrolig dårlig, og det man ser (når jeg har vært der) er til å grine av. Hater svingen!!!
Rød makt på Hansa!

Hansakongen

Jeg fatter ikke hvorfor dere er så opphengt ut av dette stabæk griene... de er jo kun her for å provosere brann tilhengerne..... så bare tuller å tøyser siden de ser hva diskusjonen som blir snakket om her inne da....

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1225311.ece

Nixon

Vi er vel knapt opphengt i dette. Tvert imot synes jeg at det er ganske morsomt og kreativt. Og laget med en solid porsjon glimt i øyet av en som er halvt bergenser selv.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

klovner hele gjengen ! Ser Ingebrigt er ute i Ba og slenger dritt om dette. Skal bli deilig å slå pakket, da kan de bare sitte der med en "logoped" de ikke får bruk for:):)

_owenz_

Når jeg leser denne artikkelen så ler jeg meg nesten ihjel.

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport/stabak/article.jhtml?articleID=154729

Virker ikke som alt er som det skal være i Bærum for tiden....

" I Stabæk fortsetter man med det samme mannskapet hvis toppscorer har tre mål på 18 kamper."

Statistik sett så har vi vel ikke så mye å frykte. Kampen varer i 90 minutter, mens topscoreren til Stabæk trenger 540 minutter på å score et måll!!!!

owenz

Henki

Synes hele denne greien her stinker mindreverdighetskomplekser fra Stabæk sin side. Menmen, det betyr vel kanskje litt for dem å få fint besøk :D
Ballen skal fremover!

sekto

Det som er så bra med dette innlegget er jo egentlig at Stabæk virkelig bare driter seg ut.

Hvorfor jeg syntes det? Jo, nå skal du høre..

Om semien hadde gått i Bergen, så tror jeg det hadde vært omtrent 500 billetter å oppdrive på kampdagen, 80% av disse der vi hadde satt av plass til Stæbaksupporterne.

Når Nadderud nå skal gjeste bergenserne, så vet de godt at de ikke kommer til å dra altfor mange folk, men de er livredd for at en hel horde med bergensere skal komme og knuse dem på tribunen (med sang og steming, selvfølgelig). Derfor så må de nå ta denne lille morsomheten for å passe på å hinte til at de må passe på å få bergenserene på plass.

Spørsmålet er hva de skal gjøre når alle bortebillettene er vekke og Brannfansen fortsatt står å tripper utenfor, bak de 3-4 Stabæksupporterne som tar seg god tid med å komme seg inn så de ikke skitner til dressen.

Når det gjelder dette med logoped, så er det jo faktisk en sannhet i det, siden skarre r-en faktisk er sporet tilbake til en talefeil.

Men der skarre r-en kan kureres med mye arbeid og vilje, så er det vel fortsatt lite som kan gjøres for å forandre det faktum at man er en overlegen og klysete person?? :0P

Go Up