• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ham-Kam turen avlyst

Started by sekto, August 25, 2004, 21:55:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Ser at dette står som hovedsak på forsiden nå.. Regner med det ble klart ganske nylig.

Tenkte bare jeg skulle nevne det her, for mange andre, som meg, sjekker sikkert ikke forsiden hver gang de er her inne.

Syntes forøvrig det er synd at vi ikke klarer å mobilisere til en tur for andre gang i år blir det vel.. Om vi skal beholde stempelet som en av de beste supportergruppene i Norge, så må vi klare å samle nok folk til en såpass "kort" tur.

Får håpe noen ildsjeler tar turen på egenhånd og støtter opp om laget.

KennethS

E tidspunktet vi kommer hjem som gjør at eg ikkje kan reise! jævlig kjipt det der.
tå på Brann

Ã?ge

Quote from: "sekto"Ser at dette står som hovedsak på forsiden nå.. Regner med det ble klart ganske nylig.

Tenkte bare jeg skulle nevne det her, for mange andre, som meg, sjekker sikkert ikke forsiden hver gang de er her inne.

Syntes forøvrig det er synd at vi ikke klarer å mobilisere til en tur for andre gang i år blir det vel.. Om vi skal beholde stempelet som en av de beste supportergruppene i Norge, så må vi klare å samle nok folk til en såpass "kort" tur.

Får håpe noen ildsjeler tar turen på egenhånd og støtter opp om laget.

Er tredje gangen! Både molde og stabæk ble det ikke organisert tur.
Det er for dumt, selv om sjefen no blir glad for at eg kommer i tide på mandagen.

Go Up