• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann sang med Robbie,Bengt og Charlie?

Started by viks, August 25, 2004, 11:56:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Foreslår følgende sang:

(Mel: Take me home, country roads)

Vi e Brann, Super Brann
Kjent i alle verdens land (evnt hele norges land)
Vi har Robbie, Bengt og Charlie,
Syng for Brann, alle mann!

(kan gjentas i det uendelige)

Melodien er i hvert fall mye brukt i England, og egner seg bra til alsang..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

villaksen

Har forelsått den sangen før med patriotisk vri. Melodien runger og er helt konge. Dra til Old Trafford og hør 65000 synge den melodien. Eneste er at melodien er så bra at det bør være tidløs tekst.

Lanserte den på båtturen til stavanger med god motakelse fra de fleste.

Sk brann og Bergen by
Hansa øl og paraply
Superlaget, mellom fjeller
Syng for Brann
Alle Mann.

Roffarne

Villaksen for President.
Nå bør han knallen med printer sette seg ned og klippe.
Bedre forslag enn dette tror jeg ikke det lar seg gjøre å oppdrive på denne siden.
Nu går alt så meget bedre.

Syng for Brann

Villaksen: Ditt forslag er genialt!   Jeg liker viks sitt også, men kansje det andre bedre. ;D No offence.....

viks

Melodien er veldig bra. Bare det kommer en sang ut av d er jeg fornøyd egentlig..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

sekto

Stemmer også for villaksen sitt forslag. Bra skrevet, også syntes jeg det er litt rart å ha en fellessang for så mange spillere. Sitter Miller på benken, så blir sangen litt rart, samme om en av dem skulle forlate klubben.. Da er det jo uaktuell..

De som skal til Ham Kam kampen kan godt prøve å innføre den der.. Har inntrykk av at det er lettere å innføre nye sanger på borteturer.. Litt hardere kjerne av supportere, og det er en mindre gruppe, så lettere at folk får med seg sangen.

brannsupporteren:-D

veldig bra forslag villaksen! sett i gang å print :wink:  :wink: lol
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

ekte kjuagutt

Ska vi stemme for forslag så stemmar no eg for begge eg men:) hadde dokkar giddet og printe de ut hadde d vert strålende... har vert vellykket med de sangene d har vert jort med før.. veldi gode forslag

Henki

He's fat, he's round, he's worth a million pound, Charlie Miller, Charlie Miller!
Ballen skal fremover!

TcK

LOL henki! fantastiske saker hvis SS hadde begynt å synge det.. hadde også vært et pluss hvis Charlie hadde tatt ironien.. heh.. tror det blir en bra spiller når han kommer helt i gang..

tck.
Jesus elsker alle barna

Henki

Tror det der kunne blitt en slager jeg da:) Jeg kan ikke melodien på den da, men det burde vel være mulig å finne en melodi til den :)
Ballen skal fremover!

Brann-Peter!

her kryr det av gode forslag jo..
stå på guys, selv er jeg ikke så god på tekster..
men prøver jo selvfølgelig..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Kai-Olai

Quote from: "ekte kjuagutt"hadde dokkar giddet og printe de ut hadde d vert strålende...

Trenger jo ikke å printe felles vel??
Er jo bare til å bruke sin egen printer hjemme, og printe ut til eget forbruk..

Go Up