• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brdr Hjartøy på TV2

Started by Blææ, August 25, 2004, 10:49:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Blææ

Så at brødrene var på TV2 på et eller annet program,der ble det vist noen bilder fra Hansaen og det ble snakket litt om en film som var under produksjon.
Noen som vet hvilken film/dokumentar det er snakk om,evt når er det muligt å få sett den?
ont follow me,Im lost too

GamleErik

Så ikke innslaget men kanskje det hadde noe med "Groundhoppers" å gjøre?

http://www.flimmerfilm.no/proj_no.htm
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

enavgutta

Ja, denne dokumentaren kunne jeg veldig gjerne tenke meg og se. Hvordan får vi ordnet det ?:-) Artig at de traver rundt på baner i laverer divisjoner. That's football :-)

Blææ

Quote from: "GamleErik"Så ikke innslaget men kanskje det hadde noe med "Groundhoppers" å gjøre?

http://www.flimmerfilm.no/proj_no.htm

Det stemmer nok ja,det var groundhoppers det var ....takker du Gamle
ont follow me,Im lost too

Mr_Soma

Kommer på TV iløpet av høsten -
Men ikke TV2.

Jo_

Du så nok dette på tv2 sitt sommerprogramm "nettopp nå" med vår venn Fritjof.. Jeg så dette programmet, og Fritjof sa at dokumentaren ville bli vist på tv2 i løpet av høsten..
Den som lever får se..

Ole Brom

Må si jeg gleder meg virkelig til å se dokumentaren gitt :)

Mr_Soma

Quote from: "Jo_"Du så nok dette på tv2 sitt sommerprogramm "nettopp nå" med vår venn Fritjof.. Jeg så dette programmet, og Fritjof sa at dokumentaren ville bli vist på tv2 i løpet av høsten..
Den som lever får se..

Nehei... Hjartøy sa jo at programmet ville gå på en rivaliserende kanal, og om han fikk drive litt "reklame" for dette på TV2 , så lo Fritjof.

Mener å huske dette?

KjellMo

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "Jo_"Du så nok dette på tv2 sitt sommerprogramm "nettopp nå" med vår venn Fritjof.. Jeg så dette programmet, og Fritjof sa at dokumentaren ville bli vist på tv2 i løpet av høsten..
Den som lever får se..

Nehei... Hjartøy sa jo at programmet ville gå på en rivaliserende kanal, og om han fikk drive litt "reklame" for dette på TV2 , så lo Fritjof.

Mener å huske dette?

Du husker veldig feil. Dokumentaeren vil gå på TV2 og først til våren.
GGG Travel

Jo_

Nå gjordeu du meg litt usikker Mr_Soma.. Det hørtes kjent ut at han reklamerte for en "rivaliserende" kanal..
Men jeg mener fortsatt at den sendes på tv2..
Trodde den kom nå i høst jeg, men jeg har sikkert hørt feil..
Gleder meg hvertfall til den sendes..

Mr_Soma

hehe... ja for meg kan den godt gå på nrk2 for den saks skyld ;)

Spiller forsåvidt ikke noen rolle hvilken kanal den går på...

Vi få se!

KennethS

Quote from: "Mr_Soma"hehe... ja for meg kan den godt gå på nrk2 for den saks skyld ;)

Spiller forsåvidt ikke noen rolle hvilken kanal den går på...

Vi få se!

Kjell Morten har jo nettopp bekreftet at den går på Tv2.
tå på Brann

Mr_Soma

Ikke en tråd uten deg KennethS.... er umulig det -
Er neste "mål" for deg 1500 innlegg derav 50 av de med interessant innhold?

Lykke til!

Heier på deg ;)

KennethS

Quote from: "Mr_Soma"Ikke en tråd uten deg KennethS.... er umulig det -
Er neste "mål" for deg 1500 innlegg derav 50 av de med interessant innhold?

Lykke til!

Heier på deg ;)

Slike innlegg som du skriver her e så jævlig lavmål. Bli Voksen Soma, ikkje kom ned på Mr.Moon sitt nivå.

ps. du har 8% av innleggene her inne hver dag, så du e ikkje mannen/gutten til og utale deg.
tå på Brann

Roffarne

Forrige innlegg tatt i betrakting tror jeg ikke vi skal ha større ambisjoner for gutten enn 30.

Men det skal bli spennende å se utfallet av dokumentaren.
Fra samme produsent som "Love is the Law", ser jeg. Og den var jo mildt sagt spennede:)
Nu går alt så meget bedre.

Bjarte

Nå må folk se til å bli voksne her. Jeg skal ikke nevne navn, men de som føler seg truffet bør begynne å gå litt i seg selv. Og de kan betrakte dette som en advarsel, for dette ligner rett og slett på en barnehage av og til. Nesten så vi får lyst til å stenge hele "Tribunens røst".

Go Up