• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sæternes MORE TO COME !

Started by Ole Brom, August 22, 2004, 21:30:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Fyttihællvettegrisen for et frispark !!!!!!!!!!! Mannen sier han ikke er i form og da GLEDER jeg meg virkelig til han er det !! Han herjet der fremme, vant dueller, gikk på løp og jobbet steingodt. Han og Winters var greit samspilt så dette lover bra !

HVILKEN DEBUT !!!!!

Xminator

Han er jo hele tiden farlig. Nå kom målet og da tror jeg neste kamp går lettere. Samme hvor mye han sier han ikke lar seg påvirke, så mener jeg en del av feilene er startnerver.

Ole Brom

Quote from: "Xminator"Han er jo hele tiden farlig. Nå kom målet og da tror jeg neste kamp går lettere. Samme hvor mye han sier han ikke lar seg påvirke, så mener jeg en del av feilene er startnerver.


Helt klart ! Det var en del "tulleballer" men dette vil sitte når han blir med kjente med gutta og spillestilen mtp på taktikk og løp. Tenk da folkens når han blir i form som han sier !! OIOIOI for et spisspar vi har i Winters/Sæternes !!:)

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Fyttihællvettegrisen for et frispark !!!!!!!!!!! Mannen sier han ikke er i form og da GLEDER jeg meg virkelig til han er det !! Han herjet der fremme, vant dueller, gikk på løp og jobbet steingodt. Han og Winters var greit samspilt så dette lover bra !

HVILKEN DEBUT !!!!!


må du ikkje ta helt av her heller , han var ok, men ikkje noe mer. Han har mye og gå på.
tå på Brann

abe78

Nei la oss lene oss tilbake og tenke nøye igjennom hva vi var vitne til på stadion. Ikke la følesene ta overhånd! Bare saklighet her...
.og husk!

Ole Brom

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Ole Brom"Fyttihællvettegrisen for et frispark !!!!!!!!!!! Mannen sier han ikke er i form og da GLEDER jeg meg virkelig til han er det !! Han herjet der fremme, vant dueller, gikk på løp og jobbet steingodt. Han og Winters var greit samspilt så dette lover bra !

HVILKEN DEBUT !!!!!


må du ikkje ta helt av her heller , han var ok, men ikkje noe mer. Han har mye og gå på.


Gledesdreper:)

cyp

En ting er å ikke la følelsene ta overhånd, men uansett hva folk her inne sier hadde Sæternes veldig mye "nesten igjennom" og var alltid et uromoment for Sogndal forsvaret. Jeg hadde ikke forventet mer enn dette av Bengt, snarere tvert imot, for alle med litt vett kan jo se og skjønne at fyren ikke er i 100% form. Vil bare legge til at å bli matchvinner (med et kanonfrispark!!) som spiss i en debut er mer enn nok godkjent...
elt O e snobbete!!

KennethS

Hadde faktisk vært kjedelig om han ikkje hadde hat mer og gå på.. kem e fornøyd før han scorer 4-5 mål hver kamp? :D
tå på Brann

enavgutta

Vi e vel enige om at at Bengten var tiltider ganske usynlig i dagens kamp! Da er det desto herligere at han leverer varene på mål og sikrer og den viktige trepoengeren dette var! Det oser potensial i denne mannen - et par kamper og han og wonder Winters banker inn mål i bøtter og spann sammen ! Mannen har jo virkelig trøkk i headingene også, dette er noe annet enn kenguruer på topp !

Mr_Soma

Nå skal ikke jeg være pesimistisk her,men.
Han var ikke IMPONERENDE idag.

Dette bar nok preg på at forsvaret til Sogndal "pakket" han godt inn, og hadde alltid 2 stk på han med en gang,slik at han ikke fikk vendt opp.

Det sier bare at Halvorsen fryktet han før kampen -
Debuten er selvfølgelig godkjent. Jeg hadde aldri forventet at han skulle putte 2-3 mål og herje med forsvaret,snarere tvert imot,men dette KOMMER! :)

Han bar preg av noe usikkerhet,og prøvde nok hele tiden å finne ut hvordan Brann spiller generelt.
Målet var det ingen verdens ting å utsette på,dæven steike!
Fikk jo HIKKE!

Sæternes storkoste seg forøvrig idag med stemningen, ta en titt på denne linken:

http://www.dagbladet.no/sport/2004/08/22/406214.html

Nixon

Quote from: "enavgutta"Vi e vel enige om at at Bengten var tiltider ganske usynlig i dagens kamp!


Det er slik han er. I de kampene han hars spilt på Stadion før har han i lange perioder vært usynlig for så å eksplodere med et mål eller et godt skudd. Han er en helt annen type spiss enn Robbie som løper og involverer seg hele tiden.
Rød makt på Hansa!

agovik

Vi får berømme Mons Ivar for at ha ikke byttet ut sæternes på slutten, da hadde det kanskje vært en blåmandag i dag...Bra Mons!!!!
lt for brann..

Ricky

Sæternes er det samme for oss som Iversen har vært for VIF (bortsett fra at Bengt'en er bedre :p). Gir oss en helt ny dimensjon i angrepet, med styrke, hodespill og rutine, og volder motstanderne stor hodebry. Sæternes kommer sikkert ikke til å score i hver kamp, men Sæternes ELLER Winters kommer nok til å nette hele tiden.. Sannsynligvis Winters oftere enn Sæternes, pga farten og bevegeligheten som kommer enda bedre til nytte nå.

Candyman

Helt enig.
Og et veldig viktig poeng: Alle forsvarere i Norge vet at Sæternes er farlig. Det vil si at han kommer til å binde opp forsvarere i stor stil, så selv om han ikke scorer, kommer det til å bli mye mer rom for raske Winters og tekniske Kvis'n......

Dette blir gøy...........
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Rimelig sikker på at Sæternes vil score flere mål enn Winters. Ikke i år, men over en hel sesong er det (nesten) bankers. Ikke for å ta noe fra Winters, for han scorer 15. Sæternes scorer 20 ;) Men det er neste sesong, nå håper jeg spillerene går til verket for å vinne neste kamp, og neste kamp, og neste ...

Go Up