• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kan vi høre Hansa synge alt. stille no Hansa..

Started by GamleErik, August 22, 2004, 11:20:01 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GamleErik

Foreslår herved at Store Stå forsøker å provosere/dra i gang sitte(og stå innimellom)svinene i Hansa-svingen.

Og selvfølgelig applaudere disse hvis de begynner å synge uten at Brann leder kampen.

Dette burde være en mye bedre løsning enn å vie oppmerksomhet til disse halvveis druknede bøndene på mastodnten.

FÃ¥ opp temperaturen folkens!
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!


Alexåsane

har du noen ide kordan vi skal provosere/dra i gang sitte(og stå innimellom)svinene i Hansa-svingen? vi kan jo ikke synge "kom igjen å syng" E det så mye mer vi kan gjøre enn å synge og håpe på at de synger med.

Det hjelper selvsagt vist noen som e på hansa prøver å få de med.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

GamleErik

I innleggets tittel finnes det faktisk to forslag til hva man kan synge:

Kan vi høre Hansa synge (i stedet for kan vi høre bønder synge)


Stille no Hansa (i stedet for stille no bønder)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Nixon

Kan være det kan fungere. Men dersom SS hele tiden skal "plage" oss på Hansa med "Kan vi høre Hansa synge?" eller "Stille no Hansa" så kan det virke mot sin hensikt. Ingen voksne liker å bli mast på av småunger; slik mange på Hansa oppfatter SS. Vi liker SS, mange har stått der i mange år selv og vi applauderer når de synger bra. Men mange vil som sagt mene at de ikke må komme å fortelle oss når vi skal synge. Vi synger når vi føler for det!
Kanskje et par ganger i løpet av en kamp kan kan være noe. Men ikke for ofte!
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Kan være det kan fungere. Men dersom SS hele tiden skal "plage" oss på Hansa med "Kan vi høre Hansa synge?" eller "Stille no Hansa" så kan det virke mot sin hensikt. Ingen voksne liker å bli mast på av småunger; slik mange på Hansa oppfatter SS. Vi liker SS, mange har stått der i mange år selv og vi applauderer når de synger bra. Men mange vil som sagt mene at de ikke må komme å fortelle oss når vi skal synge. Vi synger når vi føler for det!
Kanskje et par ganger i løpet av en kamp kan kan være noe. Men ikke for ofte!


Må si meg enig her, dette kan iværstefall virke mot sin hensikt. Vi bør gå varsom frem slik at dette ikke kan bli et irritasjonsmoment for de som sitter på Hansa. Men liker forslaget godt og tror det kan fungere. Andre forslag vedrørende dette ligger inne på tifo,sanger ! http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=2238

monzilla


abe78

Enig - bra forslag! Vi er ikke så hårsåre på Hansaen at vi blir forbanna over å bli "mobbet" fra storestå. Det er bare å gi gass - tror dette er et lite sjakktrekk!
.og husk!

KennethS

Quote from: "GamleErik"Dette burde være en mye bedre løsning enn å vie oppmerksomhet til disse halvveis druknede bøndene på mastodnten.

FÃ¥ opp temperaturen folkens!


Helt utrolig enig, folk på SS begynnte og synge "kan vi høre bønder synge" når Brann ligger under 1-2 mot Bryne.... HALLO kem faen bryr seg om 20 jærbønder når det e BRANN vi skal støtte... Tror mange på SS e alt for opptatt av andre lags supportere.
tå på Brann

sekto

Passer seg jo også med:

Syng med Hansa,
Syng med Hansa,
Syng med Hansa,
Syng med..

Etter melodien som vi bruker på Hold kjeft bønder..

Syntes ikke det er så provoserende.. det er en oppfordring.. Så får vi se om Hansa tar den..

enavgutta

Hansa har helt klar utvidet sitt reportoar siden vi hadde denne diskusjonen om "Stemning i Hansasvingen" for en del uker siden. Satt for anledningen høyt oppe på Felt Z ikveld og der er det virkelig en gjeng som drar på. Bra å ha slike på flankene. Det forplanter seg raskt bortover. Men vi har ennå litt igjen får Hansa er helt samstemt. Stå på folkens! Ingenting er som når Kvisen er ute ved cornerflagget og skal legge inn og Hansa koker av stemning og liv !!


monzilla

vet at jeg kommer til å bli steinet for denne kommentaren, men felt z var i dag svakere enn på lenge...videre bortover mot felt å var det derimot mer trøkk en det har vært på lenge.

Hvorfor det var mindre trøkk på felt z enn på lenge har jeg en god teori på, men jeg gidder ikkje å lansere den fordi at da blir diskusjonen sporet av til helt andre ting.

Nixon

Quote from: "monzilla"vet at jeg kommer til å bli steinet for denne kommentaren, men felt z var i dag svakere enn på lenge...videre bortover mot felt å var det derimot mer trøkk en det har vært på lenge.

Hvorfor det var mindre trøkk på felt z enn på lenge har jeg en god teori på, men jeg gidder ikkje å lansere den fordi at da blir diskusjonen sporet av til helt andre ting.


Jeg er enig i at det var litt laber stemning på Hansa i går. Så fortell! Og la oss spore av!:)
Rød makt på Hansa!

Blææ

ont follow me,Im lost too

monzilla

grunnen til stemningen var dårlig på felt z var heller laber var stort fravær av casual-gutta

supporter

felt z bestod for det meste av bedrifter som hadde med seg kunder

Karsten

Skulle hatt folk over hele stadion, så vi kunne fått sang fra alle tribunene..

grei

Det var kanskje ikke så bra som mot Bryne på Hansa, men i den kampen ga en tom Stadda bedre gjenklang. Så bra som Hansa var i går kan jeg ikke huske sist de var i en seriekamp. Men Store stå må skjerpe, det er kun enkelte perioder der det synges skikkelig høyt. Pluss for ny sang.

Møllaren

Ikke helt med på kritikken fra småungene på SS.
Hansa var helt ok i går. Byen e. Bergen, samt Vi e Brann, Ut m Pakket,
ble startet en rekke ganger i går. Høyt ble det også.
øllaren

TcK

synes at hansa gjorde det allright i går.. har opplevd kraftigere derfra, men det var ikke så mye å klage på i går..

"syng med hansa" er et godt forslag. (hold kjeft - melodien)...

tck
Jesus elsker alle barna

Blææ

Vi e Brann Bergens stolthet,bør kunne synges tostemt SS vs Hansa..
ont follow me,Im lost too

Nixon

Quote from: "monzilla"grunnen til stemningen var dårlig på felt z var heller laber var stort fravær av casual-gutta


Var de ute i gatene og banket noen?
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Causalsene grlimret i sitt fravær. Var heller en gjeng komplett dritings foppalpub karer som sang "Glade jul" og rørte. Men causalsens kommer vel tilbake, de fleste var vel utslitt etter å ha bråket på byn i hele natt:-D

Go Up