• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fomlekopp på andre siden også?

Started by KennethS, August 19, 2004, 17:23:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article1217341.ece

har troen på at Sæternes vil putte mot Sogndal etter og ha lest dette :D
tå på Brann

Mr_Soma

"Søndag står han mot Brann på Brann Stadion. Ei oppgåve som kan få dei fleste til å skjelve i keeperbroka."

Keeperbroka hans kommer til å være på knærne etter at Brann har feid over Sogndal på nytt hjemme på Stadion.

Lykke til Børge!
Haha.

HaterRævBK

Likte denne setningen hans: Eg gler meg. Det er vel den stadion det er mest trykk på i landet....
då må vi vel bevise at d faktisk e d også då;)
S slaur.....

cyp

Hehe og vi klager på at Opdal er ung....19 år og reservekeeper på Sogndal....har vel knapt ikke stått en A-kamp før. Dette kan bli målorgie med mindre Brann roter det til som de så ofte har gjort før! Har troen på dette, men man skal aldri si aldri med de rød-kledde...
elt O e snobbete!!

Ole Brom

Nå har Sogndal fått inn Kenneth Høye fra Bryne resten av sesongen. Om alle papirer går iorden står vel han.

Karsten

Nei han står ikke før kampen mot Fredrikstad :)

B.B.

Fyren er kanskje urutinert, men eg tror det blir litt i overkant hvis vi forventer oss målorgie. Hadde han vært en dårlig keeper hadde han neppe vært reserve.

Dessuten så har Skjeldestad vært såpass svak i år at det i realiteten vil bety lite.

Misforstå meg rett. Vi vinner uansett, men eg forventer ikkje at keepersituasjonen til Sogndal blir en avgjørende faktor i kamputfallet.
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Xminator

Regner med at Olli begynner kampen med et tilbakespill, før Soma header ballen i eget mål. Så lager Hanstveit 2 straffespark og vi har en perfekt Søndag :p (5-4 til Brann)

DrMeland

Quote from: "Xminator"Regner med at Olli begynner kampen med et tilbakespill, før Soma header ballen i eget mål. Så lager Hanstveit 2 straffespark og vi har en perfekt Søndag :p (5-4 til Brann)

Hehe... av alle innleggene her inne de siste dagene så er tipset ditt Xminator det mest realistiske:)

At Brann skal mose Sogndal har jeg liten tro på. Det blir sikkert mye kriging og mål begge veier. I Bergen er det enten himmel eller helvete, og Brann pleier å skuffe når det gjelder som mest. Håper guttene holder hodet kaldt, for vi trenger de poengene!
rMeland

Go Up