• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Laget mot Sogndal

Started by KennethS, August 17, 2004, 19:30:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Tør eg prøve meg på et lite tips? ja eg gjør det :D

Opdal

Ophaug, Soma, Bjarnasson, Hanstveit

Sanne (Knudsen), Miller (Haugen), Guntveit , Kvisvik

Winters, Sæternes.

håper på Sanne og Miller, men har troen på at Mjelde velger Knudsen og Haugen.
tå på Brann

Odd

Angrep;
Tviler på at Sæternes blir en del av startelleveren på søndag, men han blir kanskje tatt ut i troppen.

Midtbane;
Håper egentlig mer på Knudsen enn på Sanne. Knudsen viser knallgod form for tiden, Sanne har enda tilgode å imponere på Brann-laget. La oss alle håpe på at Miller er i form igjen til søndag. Hans pasninger kommer alltid godt med.

eksilbergenser

Ser at Skjeldestad er skadet og de setter inn en reserve. Dette er vel godt nytt for oss :P
lt for Brann!

Brannfrelst

Opdal
                         Ophaug-Bjarnason-Soma-Hanstveit
                       Knudsen-Miller-Haugen-Kvisvik
                                   Sæternes-Winters

Har sogndal Børge Fedje i mål da??
Mangler bare at ødegaard blir skadet nå.. :o
2.10.07-Gullet kom hem!

KennethS

Quote from: "Odd"Angrep;
Tviler på at Sæternes blir en del av startelleveren på søndag, men han blir kanskje tatt ut i troppen.

Midtbane;
Håper egentlig mer på Knudsen enn på Sanne. Knudsen viser knallgod form for tiden, Sanne har enda tilgode å imponere på Brann-laget. La oss alle håpe på at Miller er i form igjen til søndag. Hans pasninger kommer alltid godt med.


Det med Sanne e grunnen til eg tror Mjelde velger Knudsen, men personlig mener eg Sanne bør få mer tid, ingen spillere slår til etter 3-4 kamper. Gi han noen kamper til fra start.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"

Det med Sanne e grunnen til eg tror Mjelde velger Knudsen, men personlig mener eg Sanne bør få mer tid, ingen spillere slår til etter 3-4 kamper. Gi han noen kamper til fra start.

cybro

Dårlig nytt at Skjedestad er skada? Me skal mest sannsynleg starte med Fedje i mål, så det er vel ei forsterkning vil eg sei.

Me prøver å låne Høie, men det skjønner eg ikkje!!!!

panZer micky

Opdal

ophaug-bjarnarson-soma-hanstveit

sanne(bør bli knudsen)-miller-Guntveit-kvisvik

sæternes og winters

sæternes går selfølgelig rett inn på laget.
håper knudsen spiller men tror sanne for tilit.

monzilla

Vel, ting snudde mot bryne da MK kom inn på banen, så hvorfor ikke la han spille nå? Han har vist at han greier fint å samarbeide med ophaug på backen...

DrMeland

De som mener at Martin K. er i kjempeform var åpenbart ikke på kampen mellom Sandnes Ulf og Brann 2 i går. Martin K. spilte back og var som vanlig middels. Han gjør rett og slett for lite ut av seg den mannen!

PS! De som mener at Brann bør kjøpe en ny keeper for å gi Opdal konkurranse, kan bare glemme det. Thorbjørnsen var glimrende i går og fortsetter han sånn er han førstekeeper ved sesongpremieren 2005:)
Synes keepertreneren (Dan Risnes?) fortjener ros!
rMeland

KennethS

Quote from: "DrMeland"De som mener at Martin K. er i kjempeform var åpenbart ikke på kampen mellom Sandnes Ulf og Brann 2 i går. Martin K. spilte back og var som vanlig middels. Han gjør rett og slett for lite ut av seg den mannen!

PS! De som mener at Brann bør kjøpe en ny keeper for å gi Opdal konkurranse, kan bare glemme det. Thorbjørnsen var glimrende i går og fortsetter han sånn er han førstekeeper ved sesongpremieren 2005:)
Synes keepertreneren (Dan Risnes?) fortjener ros!


Det e med Martin Knudsen som en dørselger, de kommer til rare tider :D , mener at Tom Sanne bør får fornyet tillit , ser ikkje ut som Mjelde har tenkt og satse på Martin som ving lengre heller, kansje like greit. Han har mer og tilføye som høyre back. Thorbjørnsen e uten tvil et talent, håper Mjelde tør la han prøve seg på A-laget da.
tå på Brann

cyp

I mine øyne blir denne midtbanen den mest idéelle:

Sanne - Miller - Guntveit - Kvisvik

Hadde vært moro hvis Sæternes spiller fra start, men det e jo opptil Mjelde å vurdere. Men i mine øyne skal en spiller være veldig dårlig for å ikke erstatte Ystaas eller Macallister. Ystaas viste desverre en flau opptreden mot Bryne.
elt O e snobbete!!

enavgutta

Noen som vet hvordan status angående skade er på Miller? Han har jo vært borte i 2 kamper nå. På tide vi får se Miller tilbake igjen !

KennethS

Quote from: "enavgutta"Noen som vet hvordan status angående skade er på Miller? Han har jo vært borte i 2 kamper nå. På tide vi får se Miller tilbake igjen !


Han var bare skadet mot Bryne, mot Odd satt han på benken, men pga noen andre skader kom han ikkje innpå. Tipper han spiller mot Sogndal, enten fra start eller som innbytter.
tå på Brann

KennethS

Ser at Tom Sanne skal spiller sentralt og Martin K på høyrekanten... jaha, håper de fortsetter der de slapp mot Bryne da. De vi ser her e at Brann desperat trenger en sentral midtbane spiller. Får vi en ny skade nå så kan Royal League og medaljer fort ryke. Håper virkelig at Charlie Miller holder mer en 60 minutter når han kommer tilbake i september.
tå på Brann

howie

Miller:

Miller er skadet...
Blir nok trolig ikke klar igjen før til stabæk kampen(tippeliga-kampen), skriver dagens BA.

KennethS

Quote from: "cola_boy"Miller:

Miller er skadet...
Blir nok trolig ikke klar igjen før til stabæk kampen(tippeliga-kampen), skriver dagens BA.


De skal ha han i form og 100% skadefri før de setter han på banen igjen. Veldig fornuftig, bedre med en Miller som e 110% klar en en som bare e 75% klar.
tå på Brann

bernu

Erlend Storesund !!!!!  La gutten få spille sentral midt !!!!
HANSA - Z

Hoppetuss

Quote from: "bernu"Erlend Storesund !!!!!  La gutten få spille sentral midt !!!!


Erlend Storesund og Arve Walde skal spille for juniorene søndag.
Fjerde runde i cupen mot Vadmyra.

fettnok

miller skal ifølge mjelde kanskje komme innpå i andre omgang en gang.
ette går aaaaaldri bra!

Scottishman

laget mot sogndal:
Opdal
Ophaug  Soma  Bjarnason  Hanstveit
MK         Sanne    Haugen   Kvisvik
              Sæternes   Winters

Bombefar

Gleder meg til Miller blir klar igjen. Tror han kommer itl å bli enormt god

Yngve

Sanne på midtene jo håplaust. Mannen var dårleg mot bryne, han stoppa opp kontringsspelet til Brann gong på gong, det gjekk alt for treigt med han. Det var jo det de klagde på var  tommy knarvik sitt problem og...

KennethS

Ser at Pamer i Ba påstår at han e den eneste som tror Miller blir en hit i Brann.... HALLO alle her inne som eg har sett har skrevet om Miller mener jo det samme... alle med litt peiling på fotball ser at Miller e en klassespiller når han kommer i form.
tå på Brann

Kagain

Ja det sa til og med kommentatorene på TV. Ikke det at man kan si at de innehar verdens største kompetanse... Men men...

Go Up