• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Useriøst fra Sogndals side!

Started by Lefty, August 17, 2004, 17:57:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Hører egentlig denne typen artikkelvinkling hjemme på en seriøs Tippeligaklubbs hjemmeside?

http://www.sil-fotball.no/dt_article.asp?gid=192&tgid=192&amid=6744

Snakker om å henge ut en annen klubb...
-En ting er å hisse opp stemningen litt før en seriekamp, men dette er jo latterlig!

Lefty

KennethS

kem bryr seg? vi alle ler høyt når resultat tavlen viser 6-1 :D

5 mål av Steinar Tenden :D
tå på Brann

Erik

hahaha de er bare grisemisunnelig at vi kan kjøpe stjerner og de må selge saftkokerene en etter en.... lattis.. søndag skal brann gi sogndal "juling" :P

BL

Quote from: "Erik"hahaha de er bare grisemisunnelig at vi kan kjøpe stjerner og de må selge saftkokerene en etter en.... lattis.. søndag skal brann gi sogndal "juling" :P

hehehe! rolig no.... vi kan heller ikkje kjøpe stjerner. idar vollvik kan  :wink:

men eg oppfatter denne artikkelen som litt ironisk... må ikkje ta alt så seriøst
Hansa-
Felt Z

Ole Brom

Misunnelsen tyter ut fra hele Sogndal ! Hehe ikke noe annet enn misunnelse derfra i gården :):):):)

Roffarne

Leste den tidligere idag og syntes den var helt nydelig:)
Hadde bare Jantikken hatt baller til å skrive lignende.

Dog tror jeg at det hadde klikket for meg hvis dette kom fra Vetlestraumen eller VIF, men lillebror Sogndal er bare koselig.
Nu går alt så meget bedre.

Xminator

De puffer seg opp som vanlig. Klar til å skryte om de vinner - gjemt og glemt om de taper.

Sogndal kommer for å slå Brann, Brann spiller for å vinne. Det ligger en forskjell der, og der ligger også fellen vi har gått i mange ganger. Vi kan oppleve ett Sogndal-lag som enkelt og greit vil mer.

Eller vi kan se ett heltent Brannlag slik som sist sesong. Sogndal vil klappe sammen etter andre målet til Brann. Får de første målet blir det som mot Bryne, bare med ett mye bedre trent lag som motstander...

grei

Man må nesten le litt av folk som hisser seg opp over dette. De kan ikke ha særlig avansert sans for humor. Bare ved å lese en setning eller to er det jo åpenbart at dette er en spøkefull artikkel fra skribenten sin side, og ikke noen alvorlig ment hets. "Useriøst fra Sogndals side"? Ja, hvorfor skal alt være så seriøst? Det er lov å dra litt på smilebåndet en gang i blant.

KennethS

Quote from: "grei"Man må nesten le litt av folk som hisser seg opp over dette. De kan ikke ha særlig avansert sans for humor. Bare ved å lese en setning eller to er det jo åpenbart at dette er en spøkefull artikkel fra skribenten sin side, og ikke noen alvorlig ment hets. "Useriøst fra Sogndals side"? Ja, hvorfor skal alt være så seriøst? Det er lov å dra litt på smilebåndet en gang i blant.

noen som hisser seg opp over dette da? ikkje meg ihvertfall.
tå på Brann

BL

Quote from: "KennethS"
Quote from: "grei"Man må nesten le litt av folk som hisser seg opp over dette. De kan ikke ha særlig avansert sans for humor. Bare ved å lese en setning eller to er det jo åpenbart at dette er en spøkefull artikkel fra skribenten sin side, og ikke noen alvorlig ment hets. "Useriøst fra Sogndals side"? Ja, hvorfor skal alt være så seriøst? Det er lov å dra litt på smilebåndet en gang i blant.

noen som hisser seg opp over dette da? ikkje meg ihvertfall.

lefty likte det ikkje noe særlig hvertfall
Hansa-
Felt Z

Mr.moon

herregud lefy, ka er problemet ditt? begynn å grin da. Litt må man tåle, dette e bare til å le av uansett. Føler de fleste føler det slik (utenom festbremsen Lefty)
ø for Brann alle mann!

Lefty

For all del; men dette hører IKKE hjemme på en Tippaligaklubbs hjemmeside! Heller på ei supporterside...

Tror du noen gang RBK, Brann eller LSKs side ville legge ut denne type artikkel? Kanskje Engas?

Jeg hisser meg ikke opp, Moon, men jeg mener det virker useriøst!
Og ikke kom med sånne festbrems-hentydninger! Usaklige innlegg er mye lavere enn et dårlig og lite gjennomtenkt innlegg!

Lefty

cybro

Kruxleiven

Helt enig med Lefty. Slikt hører ikke hjemme på en seriøs offisiell hjemmeside for en eliteserieklubb. Jeg har aldri sett noe slikt i hvertfall. Etter å ha lest litt av det som står det trodde jeg at det var satfkokerne sin side. Poenget er vel at det gir et useriøst inntrykk av Sogndal som klubb, men mest Sogndals hjemmeside. På andre fora og lignende må folk slenge så mye drit om oss som de bare orker.

Lefty

Takk, Fiore_9!

Du forstod AKKURAT hva jeg mente! :*

ytfeL

Go Up